„Malonu grįžti prie mūsų strateginių tikslų, prie buvimo arčiau kliento (...). Mūsų keliautojams labai svarbu yra rekomendacija, profesionalo patarimas ir nuomonė“, – žurnalistams ketvirtadienį prekybos centre „Panorama“ sakė „Itaka Lietuvos“ direktoriaus pavaduotoja Daiva Strumskienė.
Anot jos, anksčiau bendrovė Lietuvoje turėjo penkis biurus, tačiau dėl sulėtėjusio turizmo jie buvo uždaryti.
D. Strumskienė teigė, kad „Itakos“ planuose yra tolesnė plėtra – naujus ofisus per metus numatoma atidaryti ir kituose didžiuosiuose Lietuvos miestuose.
Pasak bendrovės, pastarieji keleri metai turizmo sektoriui buvo permainingi, tačiau šiuos metus ji vertina pozityviai, auga kelionių pasiūla.
Įmonė ketina klientams pasiūlyti vadinamuosius dinaminius paketus su skrydžiais, pervežimais ir viešbučiu.
Registrų centrui pateiktoje „Itaka Lietuvos“ ataskaitoje nurodoma, kad bendrovė pernai patyrė 793,6 tūkst. eurų grynojo nuostolio – beveik 2 kartus mažiau nei 2022 metais (1,5 mln. eurų) ir gavo 18,4 mln. eurų pajamų – 14 proc. daugiau (16,1 mln. eurų).
D. Strumskaitės teigimu, nuostolis yra pandemijos pasekmė, po kurios bendrovė vis dar nėra iki galo atsigavusi.
„Sodros“ duomenimis, „Itaka Lietuvoje“ dirba 20 darbuotojų.
Naujausi komentarai