Pereiti į pagrindinį turinį

Jaunieji verslininkai aptarė pradedantiesiems kylančius iššūkius

Ar verslo idėja perspektyvi, nuo ko pradėti ir iš kur gauti finansavimą – jauno verslininko galvos skausmas. Vilniuje savo patirtimi dalijosi šias kliūtis jau įveikę startuoliai ir su jais dirbantys verslininkai.

LRT stop kadras

Išmanųjį muzikos staliuką su kolegomis italu ir prancūzu sugalvojęs jaunasis verslininkas Andrius Žiūraitis idėjai įgyvendinti ieškojo finansavimo ir jo negavo, nes esą tam buvo dar nepasirengę. Dabar šiuo stalu grojama ir viešuose, ir privačiuose renginiuose, nes pavyko rasti kelią pas klientą.

„Ką pamatėme patys per pardavimus? Kad svarbiausia yra susitikti ir parodyti žmonėms gyvai, tikro ryšio tarp žmonių niekada neatstos tai, kad jūs išsiųsite reklaminius naujienlaiškius. Jei jie gyvai pamatys produktą ir gyvai pakalbės su žmogumi, juos tikrai labiau galima sudominti šiomis idėjomis“, – patirtimi dalijasi „Mash Machine“ bendraautorius A. Žiūraitis.

„Anksčiau jie labai bijojo kalbėti apie klaidas. Investuotojai visą laiką vertina žmogų pagal tai, kiek jis turi patirties, aišku, jei nesugebi mokytis iš savo klaidų, tai ne, bet jei turi patirties su nepasisekusiu verslu, turėsi didesnį prioritetą nei tas, kuris iš viso neturi patirties, nes tu pasimokei, juk nė vienas žmogus nedaro verslo, kad jam nepasisektų“, – aiškina „bzn start“ įkūrėja Živilė Baubonienė.

Jaunimo verslumą skatinančios platformos įkūrėja sako, kad geroms idėjoms pinigų visada atsiranda, bet jaunas verslininkas pradžioje visada neturi pinigų.

3 tūkst. eurų pirmajai knygai apie internetinių pokalbių verslą ieškojęs Vilius Stanislovaitis pasinaudojo minios finansavimo platforma. Žmonės, kuriems knyga aktuali, iš pradžių ją pirko kaip idėją, taip paremdami ir finansuodami leidybą.

„Tokio tipo knyga, nors ji yra labai nišinė, bet ji buvo pirma pasaulyje, ir žmonėms, kurie dirba tame versle smagu pamatyti žmogų, kurį jie pažįsta ir kad jis parašė knygą. Idėjos darymas užtrunko 5 min., pasiruošimas starteriui užtruko gal 2–3 savaites, o pati kampanija užtruko 35 dienas. Per penkias dienas surinkau reikiamą sumą, o per 35 padvigubinau“, – pasakoja knygos „VoIP“ autorius V. Stanislovaitis.

Šiuo metu didžiausioje minios finansavimo platformoje kickstarter.com 57 lietuviškos idėjos jau išbandė savo jėgas. 27 projektai pasiekė savo tikslą ir surinko reikiamą sumą.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų