Pirkėjų, atrodytų, netrūksta nė viename prekybos centre. Tačiau vieni mėgstami labiau nei kiti. Kas lemia vilniečių pasirinkimą?
Pirmauja "Maxima"
"Vilniaus dienos" skambučių centras atliko apklausą, kurioje dalyvavo 1213 respondentų. Paaiškėjo, kad vilniečiai dažniausiai apsiperka prekybos centruose "Maxima". Šiam prekybos tinklui pirmenybę teikė 339 apklaustieji. Antroje vietoje liko prekybos tinkas "Iki". Jame apsiperka 83 apklausoje dalyvavę asmenys. 79 respondentams labiausiai patinka parduotuvės "Rimi", 27 – "Norfa". 24 apklaustiesiems nesvarbu, kuriame iš minėtų prekybos centrų apsipirkti. 14 respondentų renkasi visai kitas ("Cento", "Aibės" ir t. t.) parduotuves.
Vilioja ir šviežios sultys
Pasiekiamumas ir prieinamumas – pagrindinės priežastys, kodėl pasirenkamas vienas ar kitas prekybos centras. Dažniausiai žmonės produktus perka tose parduotuvėse, kurios yra pakeliui į namus. Šį motyvą įvardijo 406 apklausos dalyviai. 51 respondentui aktualiausias prekių asortimentas, 34 svarbiausia akcijos ir nuolaidos, mažesnės produktų kainos rūpi 28 apklausos dalyviams. 20 respondentų kaip vieną pagrindinių prekybvietės pasirinkimo priežasčių paminėjo malonų ir greitą aptarnavimą, 18 žmonių įvardijo kitus motyvus. Tarkime, jie renkasi tą prekybos centrą, kuriame spaudžiamos šviežios vaisių ir daržovių sultys, arba prie kurio yra didelė automobilių stovėjimo aikštelė.
Panašūs išskirtinumai
Susipažinusi su "Vilniaus dienos" skambučių centro atliktos apklausos rezultatais, bendrovės "Maxima LT" atstovė ryšiams su visuomene Renata Saulytė nenustebo. "Esame dideli, patikimi, orientuojamės į įvairius vartotojų poreikius. Savo klientams siūlome tai, kas jiems svarbiausia – patogumą, kokybę, gerą kainą, didelį produktų asortimentą", – pasakojo R.Saulytė.
Prekybos tinkas "Iki" didžiuojasi esąs technologiškai modernus, nes pirmas šalyje klientams pasiūlė savitarnos kasas.
Bendrovės "Rimi Lietuva" atstovė spaudai Rasa Juodkienė pabrėžė, kad įmonė didžiausią dėmesį skiria aptarnavimo ir prekių kokybei. "Klientams siūlome kokybiškus produktus – tiek pirktus iš tiekėjų, tiek mūsų pačių gamintus. Pas mus yra pats geriausias kainos ir kokybės santykis", – tikino R.Juodkienė.
"Norfos" atstovas ryšiams su visuomene Darius Ryliškis tvirtino, kad pagal tyrimų duomenis jau keletą metų iš eilės "Norfa" vertinama kaip mažiausių kainų tinklas. "Esame išplėtoję nuolaidų sistemą. Tris ketvirtadalius visų "Norfos" prekių nuperka lojalūs klientai. Be to, naujoji tinklo koncepcija orientuojasi ne tik į kainą ir kokybę, bet ir į estetinį aplinkos vaizdą. "Norfoje" jauku", – šypsojosi D.Ryliškis.
Naujausi komentarai