Pereiti į pagrindinį turinį

Komunalininkai užpykdė miesto vadovą

2008-01-09 00:00

Komunalininkų darbu nepatenkintas Kauno meras A.Kupčinskas vakar liepė nuo pareigų nušalinti laikinąjį Miesto ūkio departamento direktorių R.Noreiką.

Komunalininkų darbu nepatenkintas Kauno meras A.Kupčinskas vakar liepė nuo pareigų nušalinti laikinąjį Miesto ūkio departamento direktorių R.Noreiką.

Mero niekas neklauso

Andrius Kupčinskas vakar nuvyko pasižiūrėti, ar Komunalinio ūkio darbuotojai įvykdė jo prašymą sureguliuoti eismo srautus prie Aleksoto tilto transporto mazgo ir pervažiavus tiltą leisti vairuotojams sukti į kairę.

„Tai paskutinis kantrybės lašas“, – pamatęs, kad tiltu pervažiavus į Aleksoto pusę sukti į kairę negalima, piktinosi miesto vadovas.  

Bene daugiausiai kritikos skirta laikinajam Miesto ūkio departamento direktoriui, Komunalinio ūkio skyriaus vedėjui Ramūnui Noreikai. Ši savaitė šiam savivaldybės tarnautojui ypač nesėkminga. Užvakar jis buvo apkaltintas, kad Kauno gatvės prastai barstomos. A.Kupčinskas nurodė, kad administracijos direktorius Vygandas Gudėnas skirtų drausminę nuobaudą – papeikimą R.Noreikai.

„Kauno dienos“ kalbinti specialistai spėjo, kad taip galėjo atsitikti dėl to, kad gatves barsto ir valo skirtingos bendrovės: „Kelių remonto grupė“ ir „Kauno švara“.

Prisiminė koncesijos sutartį

Aleksoto transporto mazge apsilankęs A.Kupčinkas teigė, kad iki vakar R.Noreikos ir jo pavaduotojo Algirdo Vyšniausko prašė atidaryti kairįjį posūkį. „Negalima leisti, kad keletas darbuotojų įkalintų miestą. Juk reikėjo labai nedaug – nuimti bortelius ir panaikinti salelę sankryžos viduryje“, – piktinosi meras.

Jis pripažino, kad bendrovė „Kamesta“ sankryžą įrengė pagal projektą. „Eismo sistema veiks, kai bus padaryti kiti darbai – sutvarkyta Marvelės gatvė ir M.K.Čiurlionio tilto mazgas. Kol tai nepadaryta, reikia bent laikinai leisti vairuotojams nuo tilto sukti į Veiverių gatvės pusę“, – įsitikinęs meras.

Jo nuomone, dėl eismo nesklandumų vairuotojai turėtų kaltinti ne tik savivaldybę. „Man nelabai suprantama policijos ir „Kamestos“ pozicija. Iš šios bendrovės pusės net įžvelgiu šantažo elementų, taip keršijant už nutrauktą Aleksoto transporto mazgo koncesijos sutartį“, – pastebėjo meras.

Ši koncesijos sutartis sukėlė daug ginčų. Kaip spėjama, miestas galėjo prarasti apie 20 milijonų litų. „Kamesta“ siūlė pastatyti ir 25 metus eksploatuoti bei prižiūrėti šį objektą už koncesijos mokestį, kuris būtų apskaičiuojamas priklausomai nuo per metus pravažiavusių automobilių skaičiaus. Projekto vertė buvo 59 milijonai litų.

Savo kaltės neįžvelgia

R.Noreika vakar atkirto, kad jo nuomonė dėl eismo prie Aleksoto tilto nėra svarbi. „Čia turi kalbėti ir spręsti specialistai – kelininkai ir projektuotojai. Meras mano, kad aš už tai atsakingas? Nežinau, ką sakyti. Gal aš turiu atsakyti už viską, kas vyksta mieste?“ – retoriškai klausė R.Noreika.

Paklaustas, kaip ketina reaguoti į jo atžvilgiu išsakytą kritiką, R.Noreika konkrečiai negalėjo atsakyti. „Gyvenimas parodys“, – tarstelėjo tarnautojas.

Miesto ūkio departamentui laikinai vadovaus Transporto skyriaus vedėjas Paulius Keras.

Statytojai kaltinimus atremia

„Kamestos“ atstovai teigė, kad viskas padaryta pagal savivaldybės pateiktą projektą.

„Kamestos“ generalinis direktorius Valentinas Marcinkevičius įsitikinęs, kad piko valandomis spūsčių čia bus, nes – tai visų didmiesčių problema. „Jei laiku būtų atidarytas M.K.Čiurlionio transporto mazgas ir Marvelės gatvė, dėl automobilių spūsčių nekiltų rūpesčių. Savivaldybė kalta, kad visko neužbaigė kompleksiškai“, – mano V.Marcinkevičius.

Anot jo, jeigu savivaldybė norėtų kažką keisti, už šiuos darbus tektų papildomai sumokėti.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų