Visuotinio mobilumo epochoje, kai vis daugiau žmonių drąsiai keičia darbo ir gyvenimo vietą, o įmonės varžosi dėl talentingų darbuotojų lojalumo, Lietuvos sostinės privalumai ir galimybės turėtų atsiskleisti dar labiau. Ypač, jeigu Vilnių su jo privalumais „prisimatuos“ reiklūs kitų šalių verslo atstovai, rašoma pranešime spaudai.
Vilnių „matuosis“ jau šį rugsėjį
„Workation Vilnius“ – programa, kurios metu trys užsienio kompanijos derins darbą ir atostogas bei deleguos komandas po 10 žmonių. Kiekviena jų Vilniuje įsikurs po savaitę. Vis daugiau verslo organizacijų iš viso pasaulio pastebi panašių programų naudą darbuotojų motyvacijai bei darbo našumui. Kompanijų vadovai tokiu būdu ne tik išbando naujas galimybes, bet ir įvertina kitų šalių potencialą verslo plėtrai.
„Kviesdami užsieniečius išbandyti Vilnių, tikime, kad jie įvertins, koks tai novatoriškas, judriam gyvenimui tinkantis miestas, pajus, koks jis atviras, žalias ir švarus, koks jaukus ir gyvas. Juk čia turime greičiausią pasaulyje internetą, pirmaujame pagal gerą biurų nuomos kainą tarp didžiųjų Europos sostinių, kasdien čia vyksta tiek daug gerų pokyčių. Programos dalyviai turės puikią progą įsitikinti, kad Vilnius – tai puiki vieta tiek dirbti, tiek ir gyventi”, – sako Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius.
Tikimės, kad „Workation Vilnius“ patirtis padės dalyviams suprasti, kuo modernus ir žalias vidutinio dydžio miestas yra pranašesnis už pergrūstus didmiesčius susisiekimo, darbo ir laisvalaikio prasme.
„Renkantis lokaciją naujam biurui įmonės atkreipia dėmesį ne tik į nuomos bei atlyginimų kaštus, bet ir miesto kultūrą, susisiekimą, gyvenimo kokybę. Jeigu pirmuosius faktorius galima suprasti iš ataskaitų, „minkštesni“ miesto privalumai atsiskleidžia praleidus mieste daugiau laiko. Tikimės, kad „Workation Vilnius“ patirtis padės dalyviams suprasti, kuo modernus ir žalias vidutinio dydžio miestas yra pranašesnis už pergrūstus didmiesčius susisiekimo, darbo ir laisvalaikio prasme“, – mano VšĮ „Investuok Lietuvoje“ vadovas Mantas Katinas.
Vilnių kaip augantį ateities miestą užsieniečiams pristatanti agentūra „Go Vilnius“ programos dalyvius įkurdins Lietuvos sostinėje. Programos dalyviams skirtame paslaugų pakete – modernus, bet kokius šiuolaikinio specialisto darbinius poreikius atitinkantis biuras, apgyvendinimas miesto centre, kultūrinė bei aktyvaus laisvalaikio programa. Jos dalyviai pažins Vilnių ne tik pro biuro langus, bet ir iš oro baliono ar baidarės.
Vilnių įvertino ir žinomi verslininkai
Antradienį su programa susipažino ir žinomi Lietuvos verslininkai bei verslo bendruomenės nariai.
„Istoriškai Vilnius visada buvo daugiakultūrinis miestas, kuriame rasdavo sau vietą įvairių šalių ir tautybių atstovai – be jų indėlio mūsų sostinė neįsivaizduojama. Tad ši programa iš dalies pratęsia šią gražią tradiciją, išnaudodama naujas modernaus Vilniaus galimybes. Ne kartą esame patyrę, kad Vilniuje dirbantys užsieniečiai Lietuvos sostinę dažnai įvardija kaip puikią darbo ir gyvenimo vietą. Lygiai taip pat sutinkame veiklių žmonių, kurie mažai ką galėtų pasakyti apie Vilnių. Todėl šiam projektui pritaikėme posakį, kad geriau vieną kartą pamatyti, nei šimtą kartų išgirsti“, – teigia „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė.
Renginio dalyviai dalinosi savo patirtimi, kaip sekasi dirbti mūsų sostinėje. Renginyje dalyvavusio JAV kompanijos „Harbortouch Payments Lithuania“ vadovo Tado Vizgirdos teigimu, bendrovė savo atstovybę sostinėje atidarė dėl aukštesnio lygio talentų gausos, paplitusio kalbų mokėjimo bei dėl to, kad mūsų šalyje lengva plėtoti verslą. Po metų veiklos, verslininko teigimu, realybė gerokai viršijo lūkesčius, todėl ir kitos korporacijos „Shift4 Payments”, kuriai priklauso ir T. Vizgirdos vadovaujama bendrovė, kompanijos nutarė sekti pavyzdžiu bei steigti technologijų ir palaikymo centrus Vilniuje.
Šiandien užsienio šalyse startavus „Workation Vilnius“ informacinei kampanijai, pirmųjų paraiškų sulaukti tikimasi jau šį mėnesį.
Naujausi komentarai