„Nuo pat pradžių, kai pradėtas svarstyti lentelių grąžinimo poreikis, turime aiškų planą, kurio svarbiausias tikslas yra eismo saugumas, sklandus eismas, tad jo ir toliau laikomės. Pirma, išanalizavę eismo situaciją, pėsčiųjų bei kitų eismo dalyvių saugumą, infrastruktūros galimybes, lenteles grąžinome 8-iose sankryžose – dėl jų gavome Transporto kompetencijų agentūros patvirtinimą. Antra, 5-iose sankryžose, kur matome didesnį pralaidumo sumažėjimą, lenteles sugrąžinome laikinai, iki planuojamų modernizavimo darbų ir sekcijų įrengimo šį rudenį. Trečia, papildomos sekcijos į dešinę numatytos ir dar 12-oje sankryžų. Dėl nežymių pralaidumo pasikeitimų lentelių čia negrąžiname, o efektyviam eismo valdymui taikome programinį šviesoforų reguliavimą“, – sako SĮ „Susisiekimo paslaugos“ Miesto eismo organizavimo departamento vadovas Aleksejus Apanovičius.
Lentelės sugrąžintos šiose sankryžose, kurias pagal Vilniaus miesto savivaldybės pateiktą sąrašą įvertino ir patvirtino Transporto kompetencijų agentūra:
Saltoniškių – Sėlių g. (nuo Saltoniškių g. link Sėlių g.);
A. Goštauto – Gynėjų g. (nuo A. Goštauto g. link Gynėjų g.);
G. Vilko – Baltupio – Didlaukio g. (nuo G. Vilko g. link Baltupio);
T. Narbuto – Saltoniškių g. (nuo T. Narbuto g. link Saltoniškių Vytauto g. kryptimi ir nuo Saltoniškių g. (nuo PC „Panorama“) link T. Narbuto g.);
Nemenčinės pl. – Saulėtekio al. (nuo Saulėtekio al. link Nemenčinės pl.);
J. Jasinskio g. – Pamėnkalnio g. – V. Kudirkos g. (nuo J. Jasinskio g. link V. Kudirkos g.);
A. Mickevičiaus – Vytauto g. (link Saltoniškių g.);
Liepkalnio g. – Žirnių g. – Minsko pl. (nuo Žirnių g. link Liepkalnio g.) – lentelė čia buvo grąžinta iki šiuo metu vykstančių eismo organizavimo pokyčių dėl sankryžos rekonstrukcijos.
Lentelės su žaliomis rodyklėmis sugrąžintos ir šiose sankryžose, kur eismo srautų pralaidumas be lentelių keitėsi nuo 15 iki 45 proc. Jos įrengtos laikinai – planuojama, jog iki rudens čia atsiras papildomos sekcijos į dešinę:
S. Konarskio g. – V. Pietario g. (nuo S. Konarskio g. link G. Vilko g.);
Konstitucijos pr. ties PC „Europa“ (iš šalutinio kelio nuo PC „Europa“);
Kareivių g. – Verkių g. (nuo Verkių g. autobusų parko link Kareivių g.);
Savanorių pr. – Žemaitės g. (nuo Savanorių pr. link Žemaitės g.);
Kalvarijų g. – Žalgirio g. (nuo Kalvarijų g. link Žalgirio g. ir G. Vilko g.).
Papildomos sekcijos į dešinę numatytos ir šiose sankryžose:
Erfurto g. – Architektų g.;
Laisvės pr. – J. Baltrušaičio g. – Pašilaičių g.;
Kalvarijų g. – A. Juozapavičiaus g.;
Laisvės pr. – Rygos g. – Buivydiškių g.;
Žirmūnų g. – Kareivių g.;
Kalvarijų g. – V. Gerulaičio g.;
T. Narbuto g. – Saltoniškių g.;
Rasų g. – Drujos g.;
Kalvarijų g. – Ateities g. – Jeruzalės g.;
Apkasų g. – Minties g.;
Gelvonų g. – Paberžės g.;
Algirdo g. – J. Basanavičiaus g.
Sostinės eismo valdymo sprendimai yra grindžiami duomenimis, todėl ir toliau bus stebima eismo situacija ne tik įvardintose, bet visose sostinės sankryžose. Esant poreikiui eismo valdymo specialistai priims reikalingus programinius šviesoforų reguliavimo, infrastruktūros ar kitus sprendimus.
Naujausi komentarai