Pereiti į pagrindinį turinį

Mokyklose labiausiai trūksta psichologų, logopedų ir mokytojų padėjėjų

2020-02-12 10:33

Vilniaus miesto savivaldybė trečiadienį tvirtina biudžetą, kuriame planuojama skirti daugiau nei 9 mln. eurų švietimo pagalbos specialistų atlyginimams. Tai, tvirtina Vilniaus vicemeras Vytautas Mitalas, būtų tris kartus daugiau, nei buvo skirta pernai.

„Vilniaus miesto savivaldybė šiemet, lyginant su praėjusiais metais, švietimo pagalbos specialistų darbo užmokesčiui skirs (...) daugiau nei 9 milijonus eurų. Tai yra didelis žingsnis tam, kad Vilniaus miesto švietimo įstaigose būtų daugiau individualaus dėmesio kiekvienam vaikui, nepriklausomai nuo jo gebėjimų ar specialiųjų ugdymosi poreikių“, – Eltai teigė Vilniaus vicemeras.

V. Mitalas pabrėžia, kad dėl per mažo švietimo pagalbos specialistų darbo užmokesčio Vilniaus švietimo įstaigose trūksta psichologų, logopedų ir mokytojų padėjėjų.

„Kai kurios Vilniaus švietimo įstaigos jau kurį laiką susiduria su švietimo pagalbos specialistų trūkumu. Labiausiai trūksta psichologų, taip pat trūksta logopedų ir, be abejo, – mokytojų padėjėjų, jeigu reikia, galinčių specialistus (...) pavaduoti“, – sakė V. Mitalas, akcentuodamas, kad atlyginimų kėlimas leis mokyklų ir darželių vadovams užtikrinčiau į savo įstaigas kviesti įvarius ugdymo pagalbos specialistus.

Mes taip pat atskirai inicijuosime psichologinių paslaugų pirkimą daliai švietimo įstaigų ir bandysime tokiu būdu kompensuoti psichologų trūkumą.

Vilniaus vicemeras informuoja, kad savivaldybė, siekdama kompensuoti švietimo pagalbos specialistų trūkumą, taip pat žada inicijuoti ir psichologinių paslaugų pirkimą daliai švietimo įstaigų.

„Mes taip pat atskirai inicijuosime psichologinių paslaugų pirkimą daliai švietimo įstaigų ir bandysime tokiu būdu kompensuoti psichologų trūkumą, kad dalis švietimo įstaigoms reikalingų paslaugų būtų teikiama privačių bendrovių arba nevyriausybinių organizacijų, kai psichologinių paslaugų prireikia švietimo įstaigai“, – tvirtino vicemeras.

Pasak V. Mitalo, Vilniui, kaip augančiam miestui, ypač svarbu užtikrinti kuo didesnį dėmesį kiekvienam vaikui.

„Vilniaus mieste klasės ar grupės švietimo įstaigose yra pakankamai didelės, pats augantis miestas lemia pakankamai spartų tempą, kaip švietimo įstaigos dirba, kaip mokytojai dirba, ir mums gyvybiškai svarbu užtikrinti, kad būtų daugiau dėmesio kiekvienam vaikui. Šita priemonė lems didesnį to atsiradimą mokyklose ir darželiuose“, – teigė V. Mitalas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų