Pereiti į pagrindinį turinį

(Ne)sprendžiamos „Regitros“ problemos: kada baigsis eilės?

2021-06-10 16:00
DMN inf.

Vidaus reikalų ministrė Agnė Bilotaitė birželio 1-ąją davė „Regitros“ vadovybei savaitę pašalinti milžiniškas eiles. Bet praėjus daugiau nei savaitei, per kurią pasitraukė ir įmonės generalinis direktorius, prie „Regitros“ ir toliau tįsta eilės, praneša „Info diena“.

V. Skaraičio / Fotobanko nuotr.

Nors politikai sako, kad naujovėms pasiruošti įmonė laiko turėjo pakankamai, ši ir toliau kartoja, kad norinčių užregistruoti automobilius – kaip niekada daug.

Kiek ilgai dar tęsis šios problemos, aiškino „Regitros“ generalinio direktoriaus pavaduotojas Saulius Šuminas: „Visų pirma, pastebėčiau, kad eilės pas mus būdavo visada. Gal jos dabar ryškiau matomos dėl to, kad dalis žmonių laukia lauke dėl karantino reikalavimų, nes negalime leisti į vidų. Aišku, vėlgi nereikia pamiršti, kad pardavimai tikrai išaugo. Karantinas buvo balandžio mėnesį atlaisvintas, o tai vėl papildomas faktorius. Niekada nebūdavo, kad nebūtų eilių. Aišku, dabar tai, kas yra, mūsų visiškai netenkina, tai klientų tik galime atsiprašyti, kad tikrai tokios situacijos neturėjo būti. Kita vertus, ta gegužės pirma, kuomet mes startavome, yra pikas mūsų darbo“.

S. Šumas sakė, kad tai, jog „Regitros“ sistema stringa, yra mitas: „Šitą strigimo problemą mes turėjome pirmas septynias dienas. Didžiausia eilių problema yra tapatumo nustatymas. Dalis transporto priemonių, kurios pirmą kartą registruojamos Lietuvoje, turi būti fiziškai apžiūrimos. Jos fotografuojamos, jos suvedamos į sistemą ir panašiai. Kiekis tų specialistų yra toks, koks yra, ir visada jų pakakdavo. Aišku, įvertinti reikia ir tai, kad procedūros šiek tiek išsitęsė ir mes dabar bandome permetinėti pajėgas iš kitų miestų. Vilnius turbūt kritiškiausia vieta. Kitose vietos mes neturime tokių didelių iššūkių, tik Vilniuje“.

Tai problema, mūsų netenkina šitos eilės, kurios yra dabar, mes ieškom sprendimų.

„Kaip gimė ta sistema? Idėja buvo, kad reikia teisėsaugos institucijoms žinoti, kam priklauso transporto priemonė. Buvo idėja, kad reikia sandorius kažkaip išviešinti. Projekto eigoje atsirado papildomų pageidavimų. Tai apaugo į pakankamai didelį projektą. Vėlgi reikia nepamiršti, kas vyksta, kai jūs generuojate tą kodą. Čia nėra parduotuvė, kur jūs perkate prekę, į krepšelį susidėjote ir susimokėjote. Mes darome patikrinimus aštuoniose sistemose, įskaitant užsienio sistemas. Tos sistemos darbas ne tik nuo mūsų priklauso, nes mes laukiame grįžtamojo ryšio  ir informacijos pateikimas iš tų kitų sistemų taip pat daro įtaką mūsų greičiui. Bet tai vis vien nėra problema. Ta sistema pakankamai greitai sugeneruoja kodus ir tie patikrinimai irgi eina sklandžiai“, – kalbėjo „Regitros“ generalinio direktoriaus pavaduotojas.

„Praeitų metų liepos 1 dieną atsirado registracijos mokestis. Procedūra pailgėjo. Nuo gegužės 1-osios atsirado dar vienas žingsnis – deklaravimas. Procedūra pailgėjo? Taip, pailgėjo. Klausimas yra eilės ir tolerancijos. Jeigu nėra eilių, tai mes irgi nedirbsime efektyviai. Juk negali žmogus sėdėti be darbo. Kalbant apie egzaminus – nėra šalies, kurioje nebūtų eilės į egzaminus. Klausimas, kiek mes skaitome, kad tai jau yra problema. Vėl sakau, kad dabar yra problema, mūsų netenkina šitos eilės, kurios yra dabar, mes ieškom sprendimų“, – aiškino S. Šumas.

S. Šumas į ateitį žvelgė pozityviai: „Manau, kad visas vasaros sezonas gali būti įtemptas, bet, nepaisant to, situacija palaipsniui gerės. Tas tendencijas matome jau nuo gegužės 28 dienos, kai pakeitėme srautus. Mūsų pajėgumai išaugo 20 procentų. Tas procesas nesustoja“.

 

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų