Pereiti į pagrindinį turinį

Nuolaidų medžiotojai apgulė "Akropolį"

2009-05-11 09:00
Laimikis: Andrius nusižiūrėtą televizorių įsigijo trim šimtais litų pigiau.
Laimikis: Andrius nusižiūrėtą televizorių įsigijo trim šimtais litų pigiau. / Tomo Raginos nuotr.

Perpus pigesnių prekių į "Akropolį" naktį iš šeštadienio į sekmadienį suplūdo minia kauniečių. Pilnais vežimais ir krepšiais nuolaidų medžiotojai skundėsi, kad žadėtos nuolaidos buvo taikomos ne visoms prekėms.

Kur pastatyti automobilį?

Dar gerokai prieš 22 valandą, kai "Akropolyje" turėjo prasidėti nuolaidų akcija "Jamam", viena didžiausių miesto automobilių stovėjimo aikštelė jau buvo užpildyta. Vildamiesi pastatyti automobilį viršutiniame aikštelės aukšte, kantrūs kauniečiai laukė spūstyse ir bandė pakilti ant retai automobilių užpildomo viršutinio aukšto.

Kartu su kantriausiaisiais eksperimentui ryžosi ir "Kauno dienos" žurnalistai. Po daugiau kaip valandos, praleistos sausakimšoje aikštelėje, vėžlio žingsniu pakilome į viršutinį aukštą. Švieslentėse, kurios vairuotojus informuoja apie laisvas vietas aikštelėje, išvydome tik raudonus kryžiukus – laisvų vietų nebuvo. Pažvelgę į Karaliaus Mindaugo prospektą supratome, kad automobilio pastatyti gatvės kelkraštyje arčiau "Akropolio" taip pat nepavyks – dviejų kilometrų spinduliu nebuvo nė tarpelio, kur būtų galima pastatyti mašiną.

"Išmaišiau visą miesto centrą ieškodama, kur pasistatyti automobilį, bet laisvą vietą radau tik atokesnėje gatvelėje", – sakė kaunietė Aistė.

Natūraliai peršasi mintis: o kas bus, kai Nemuno saloje stovės sporto rūmai? Akivaizdu, kad miesto valdžia turės mąstyti, kaip išspręsti mašinų stovėjimo problemą, nes iš pažiūros erdvios "Akropolio" automobilių aikštelės vargu ar pakaks.

Įsigijo, ko tikrai reikėjo

Iki 50 proc. nuolaidos prekėms – masalas, kuriam atsispirti negalėjo gana daug kauniečių. Pilni prekių krepšiai ir vežimai, kuriuos nuolaidų naktį stūmė kauniečiai, rodo, kad nemaža dalis žmonių atėjo ne tik pasmalsauti, bet ir paišlaidauti.

"Draugai pasakė, kad šiąnakt "Akropolyje" bus didelių nuolaidų, todėl atvažiavau. Senasis spausdintuvas jau sugedęs, pamaniau, kad ši akcija – puiki proga įsigyti naują pigiau", – rankose laikydama rašalinį spausdintuvą kalbėjo Meilė.

Kaunietis Audrius pasinaudojo galimybe įsigyti nusižiūrėtą televizorių trim šimtais litų pigiau – skystųjų kristalų televizorių jis nusipirko už 1,8 tūkst. litų.

"Nesu nuolaidų medžiotojas ir tikrai nevažiuočiau dėl akcijų apsipirkti naktį, bet šįkart padarėme išimtį, nes reikėjo pirkti pakankamai brangų daiktą, o nuolaida – reikšminga", – sakė Audrius.

Tikros tariamos nuolaidos

Sėkmingais pirkiniais džiaugėsi ne visi kauniečiai: informacijos centro, kuriame priimami pirkėjų skundai, darbuotojai darbo turėjo į valias. "Kodėl skelbiate, kad nuolaidos sieks 50 proc., o iš tikrųjų prekes nukainavote tik 30 proc.?", "Kodėl netaikomos nuolaidos alkoholiniams gėrimams ir cigaretėms?", "Kodėl lentynoje nurodyta viena kaina, o čekyje matome kitą?" – į šiuos ir kitus klausimus turėjo atsakyti "Akropolio" darbuotojai.

"Nupirkome vaikams kelis žaislus ir sumokėjome 300 litų. Čekyje nėra nurodyta, kokią nuolaidą gavome. Kai akcijos dieną pirkome prekes prekybos centre "Mega", buvo parašyta nuolaidos suma", – atidžiai tyrinėdami čekį piktinosi kauniečiai Julija ir Mindaugas.

Prieš kelias dienas nusižiūrėtą suknelę 30 proc. pigiau įsigijusi Indrė pasigedo šiltesnio aptarnavimo. Esą kai kuriose parduotuvėse nepakako konsultantų, teko stovėti eilėse.

"Tikėjausi didesnių nuolaidų. Be to, nepatiko, kad nuolaidos buvo taikomos ne visoms prekėms", – sakė Indrė.

Konkurentai neturėjo įtakos

Reaguodami į aktyvius "Akropolio" rinkodaros veiksmus konkurentai ėmėsi atsako: likus dienai iki "Akropolio" nuolaidų nakties "Jamam", prekybos centras "Mega" paskelbė nuolaidų akciją, per kurią prekės ir paslaugos kainavo iki 70 proc. pigiau. Prekybos centre "Molas" prekėms savaitgalį taikytos 50 proc. nuolaidos. Tokie Kauno prekybos centrų veiksmai "Akropolio" neįbaugino ir, rodos, didelio pirkėjų srauto nenugvelbė.

"Džiaugiamės, kad mūsų nuolaidų akcijos pagaliau paskatino ir konkurentus ieškoti patrauklesnių rinkodaros sprendimų. Dėl to laimės pirkėjai, o tai mums svarbiausia", – sakė Kauno "Akropolį" valdančios bendrovės "Resolution Property Management" atstovas, Kauno "Akropolio" valdytojas Vladimiras Kononenka.

Jo nuomone, kiti prekybos centrai galėtų pirkėjams pasiūlyti tokių didelių nuolaidų ir tokį didelį prekių, kurioms taikomos nuolaidos, asortimentą, kokį siūlo "Akropolis".

"Akropolio" atstovas ryšiams su visuomene Frederikas Jansonas skaičiuoja, kad keturiuose šalies miestuose akcijoje "Jamam" dalyvavo 180 tūkst. žmonių, 30 proc. daugiau nei įprastą dieną.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų