Ant Panemunės tilto vėl atsivėrė senos žaizdos – pernykštės duobės, o seniai remontuoti tilto turėklai kelia nerimą pėstiesiems.
"Apie vis blogėjančią tilto būklę specialistai perspėjo jau ne kartą. Greitų permainų valdžia kol kas nežada. Pinigai švaistomi nereikalingiems projektams, o svarbiems tilto remonto darbams neatsiranda lėšų. Daugiau nei dešimtmetį kalbama apie tai, kad būtina jį rekonstruoti, tačiau niekas nieko nedaro", – piktinosi kaunietis Audrius.
Kovo mėnesį "Kauno dienos" kalbintas asociacijos "Lietuvos keliai" vykdomasis direktorius Sigitas Bublys teigė, kad nerizikuotų važiuoti Kaune Panemunės tiltu. "Ten tragiška padėtis", – tąkart pabrėžė S.Bublys.
Daugiau nei dešimtmetį kalbama apie tai, kad būtina rekonstruoti Panemunės tiltą, tačiau nieko nedaroma. Šiais metais Kauno savivaldybės biudžete visiems mieste esantiems tiltams, viadukams ir estakadoms prižiūrėti skirta 100 tūkst. litų.
Dar 1996 m. "Kelprojektas" buvo parengęs Panemunės tilto remonto projektą. Rekonstrukcija būtų kainavusi apie 5,6 mln. litų. Tuometinė miesto valdžia nieko nesiėmė, o tilto būklė vis blogėjo, darbų sąmata augo.
Praėjusių metų pabaigoje miesto savivaldybės taryba pavedė Komunalinio ūkio skyriui parengti dar vieną rekonstrukcijos techninį projektą. Tam reikalingi 2,5 mln. litų bus skirti tik 2010 m. Tiltu važiuojantiems miestiečiams belieka viltis, kad iki to laiko jis nenugarmės į Nemuną.
Kauno tarybos opozicija ne kartą buvo pareiškusi, kad naujo tilto statybą stabdo konservatoriai. Jiems daro įtaką Panemunės žemės sklypų savininkai. Kai kurie jų dažnai lankosi aukščiausių miesto vadovų kabinetuose.
Miesto savivaldybė skelbia, kad Panemunės tilto rekonstrukciją numatoma pradėti 2010 m. antrojoje pusėje. Planuojama įrengti keturias eismo juostas, naują plienbetonio konstrukciją, paplatinti tilto atramas.
Tilto ir gatvės ašis nebus keičiama, medžiai, patenkantys į tilto rekonstrukcijos darbų zoną, bus išsaugoti, o nupjautieji – atsodinti. Vykdant rekonstrukcijos darbus galimas dulkėtumas bus sumažintas laistant ardomas konstrukcijas ar kitais būdais, nurodytais techniniame projekte.
Rengiant techninį projektą numatyta konkrečių priemonių, kad būtų išvengta neigiamo poveikio: bus išnagrinėtas poveikis Nemuno dugnui, parengtas saugotinų medžių ir krūmų želdinių, augančių ne miško žemėje, žiniaraštis, numatyta išsaugoti visus vertingus medžius. Taip pat turės būti nuspręsta, kaip bus surinktos, išvalytos ir išleistos paviršinės nuotekos.
Per parą Panemunės tiltu pervažiuoja maždaug
21,5 tūkst. automobilių.
Panemunės tilto rekonstrukciją ketinama pradėti
2010 m. antrojoje pusėje.
Kauniečių nuomonė
Raimundas Jankus
Gal geriau vėliau, nes, išaugus remonto kainai, nugriaus senąjį, pastatys naują, išleis tokią sumą, kaip remontui, bus naujas keturių eismo juostų.
šiaip
Tai užuot svaigę apie šviesoforų sistemą už ~70 mln. litų, geriau šį tiltą suremontuotų.
Dainius
Šneka politikai, kad ir 3 mln. žmonių Lietuvoje nėra, tai jei taip ir toliau, per piką dar 1000 žus, kai jis sugrius. Kam to reikia? Prašau "Kauno dienos" atkreipti dėmesį į mano komentarą ir kažką panašaus parašyti laikraštyje, aš pats jiems galėsiu į kabinetus po laikraštį sunešioti. Su meile – Panemunės gyventojas.
aš
Seniai per Petrašiūnus važinėju, nes pervažiavus tiltą juk dar laukia Juozapavičiaus prospektas su ypač gera kelio danga...
velniams
Kurių galų jums į tą Panemunę važinėti? Va, meras jau antrą tiltą už paskolintus milijonus į Nemuno salą stato – ten vaikščiokit ir važiuokit. Taip sakant, Kaunas naikinamas kryptingai, kad liktų viena sala su paminklu merui – sporto arena. Svarbu, kad jis galės įsiamžinti – kapsulę su pavarde po pamatais įkišo, dar juostelę perkirps. Paskui sutars su vicemeru, katras tik pavadinimus moka keisti, gal ir savo vardą kitaip įamžins toje arenoje.
Naujausi komentarai