Pereiti į pagrindinį turinį

Pardavėjų dosnumo priepuolis

2008-01-31 09:00

Išpardavimų sezonas įsibėgėjo, tačiau ne visose parduotuvėse išties taikomos skelbiamos nuolaidos.

Kas bent kartą pastarosiomis savaitėmis lankėsi sostinės parduotuvėse, žino, kad atsispirti pirkimo karštinei tiesiog neįmanoma. Vilniaus prekybos centrai tapo pirkinių Meka.

Tačiau kartais pirkėjams tenka nusivilti. Ryškios parduotuvių vitrinos ir jose skelbiamos nuolaidos dar neužtikrina, kad kainos sumažėjo beveik perpus. Kartais „metų pasiūlymai“, „didieji išpardavimai“ tėra vien gerai apgalvoti reklaminiai triukai.
„Vilniaus diena“ ėjo apsipirkti atsitiktinai pasirinktose kosmetikos, drabužių ir buitinės technikos parduotuvėse. Paaiškėjo, kad „Topo centre“ – vos keliolikos procentų nuolaidos, nors reklamos skelbia apie gerokai didesnes.
O prie „Zaros“ durų rikiuojasi pirkinių maišeliais nešini vilniečiai. Kai kurie drabužiai ir batai čia parduodami 60 proc. pigiau.

Reklaminis triukas?

„Topo centre“ – nuolaidos iki 50 proc. Tokie reklaminiai plakatai kabo ne tik parduotuvėse. „Parodykite bent kelias tiek atpigintas prekes“, – paprašiau pardavėjo-konsultanto Romualdo Joteikos. Tačiau jis negalėjo to padaryti, tiesiog išvardijo kelis televizorius, namų kino sistemas, fotoaparatus, kuriems taikomos nuolaidos. Kitos prekės parduodamos už įprastą kainą.
R.Joteika siūlė atidžiau įsižiūrėti į reklaminius lankstinukus. „Juk ten neparašyta, kad visos prekės parduodamos 50 proc. pigiau“, – teisinosi jis.
Pardavėjas-konsultantas sakė, kad reklaminės akcijos – rinkodaros specialistų rūpestis. „Mes tiesiog pardavinėjame“, – R.Joteika siūlė apžiūrėti visas prekes.

Įvertino pirkėjai

Vitrinose skelbiamos nuolaidos – tikros. Tai tvirtina drabužių ir avalynės parduotuvių „Zara“ lentynas šluojantys vilniečiai. „Šią suknelę nusipirkau už šimtą litų, nors kainavo beveik tris šimtus“, – pirkinius rodė vilnietė.
 Išpardavimas prasidėjo sausio 3-iąją ir tęsis iki vasario pabaigos. Ne tik suknelės, bet ir kelnės, švarkai, batai parduodami už gerą kainą. Pardavėjai išvardijo keliasdešimt tokių prekių.
„Negirdėjome skundų dėl netikslios reklamos. Mūsų parduotuvėse skelbiama tikra informacija. Tai vertina ir lankytojai“, – sakė parduotuvės atstovai.

Klientai vis labiau išlepę

„Vilniaus diena“ lankėsi ir kosmetikos parduotuvėje „Sarma“. Čia skelbiama daug akcijų ir kitokių pasiūlymų. Gedimino prospekte įsikūrusios parduotuvės administratorė Jūratė Ruibienė pasakojo, kad už geriausią kainą parduodamos tos prekės, kurių jau pristatomos naujos kolekcijos.
„Įvairioms plaukų priežiūros prekėms taikoma 50 proc. nuolaida. Taip išparduodame likučius“, – aiškino J.Ruibienė.
Kvepalams ir jų rinkiniams taikoma apie 15 proc. nuolaida. Daugiau tokių prekių „Sarma“ neatpigino, nes tai padarė prieš Kalėdas.
„Išlepinome pirkėjus. Jie priprato, kad nuolat siūlomos įvairios akcijos. Sunku juos privilioti ir didelėmis nuolaidomis, plačiu prekių asortimentu“, – administratorė žino klientų įpročius.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų