„Šiandien mes turime labai aiškų trijų metų planą – atnaujinti visą egzistuojantį viešąjį transportą. Norime, kad transporto priemonės būtų naujos, priėjimai prie stotelių patogūs ir kad viskas būtų aišku“ – teigė sostinės vadovas .
Pasak mero, jis neabejoja, kad Vilniuje metro bus ir tam reikia pradėti ruošis. „Aš net neabejoju, kad kažkurią dieną metro Vilniuje atsiras. Kurią dieną – priklauso nuo daugelio aplinkybių, bet aišku, kad jau šiandien reikia tam ruoštis ir dėti pamatus“ bei pridūrė, jog palaiko šią idėją – „Aš tai aišku esu už“.
Dar būdamas Seimo nariu R. Šimašius priklausė Metro idėjos paramos parlamentinei grupei bei buvo vienas iš Specialiojo metropoliteno įgyvendinimo įstatymo projekto teikėjų. Tikimasi, jog minėto įstatymo projektas bus priimtas dar šioje Seimo sesijoje. Įstatymas numatytų metro projektų įgyvendinimo tvarką, pagal kurią metro statybas finansuotų ne miestas ar valstybė, o strateginis investuotojas.
Sostinėje diskusijos dėl metro trunka daugiau nei 40 metų. 1974 m. Vilniaus generalinio plano aiškinamajame rašte buvo konstatuota, kad geriausias susisiekimo problemos sprendimas yra metropolitenas arba elektrifikuotas geležinkelis. Šiuo metu rengiamas Vilniaus bendrasis planas bei Darnaus judumo planas, skirtas papildyti ir detalizuoti Bendrojo plano sprendiniams transporto srityje. Dokumentai numatys Vilniaus vystymosi perspektyvą iki 2030 m., todėl svarbu, kad jau dabar juose būtų numatyta nauja transporto rūšis – metro.
Naujausi komentarai