„Artimiausiu metu Vilniaus oro uoste planuojame įsigyti ir pakeisti visus autobusus, kurie veža nuo keleivių terminalo iki lėktuvo, į elektrinius autobusus. Šioje vietoje matome ne vien laimėjimą, kad sumažiname CO2 išmetamą kiekį ir poveikį gamtai, bet ir apskritai paslaugų kokybė šioje vietoje šiai dienai nepatenkinama“, – penktadienį Transporto inovacijų forume sakė S. Bartkus.
„Autobusai yra seni ir netinkamai kartais eksploatuojami. Tai iš esmės to pakeitimas yra atsižvelgiant dar į tai, kad esame apsiskaičiavę, jog kadangi oro uostuose važinėjami atstumai yra pakankamai nedideli, ta galutinė kaina, (...) įmanoma pasiekti tokį technologinį virsmą, kartu nepadidinant šios paslaugos kainos“, – tvirtino jis.
Planuojami saulės kolektoriai, inovatyvesnė patikros įranga
S. Bartkus tikino, kad Lietuvos oro uostuose taip pat yra planuojama įrengti saulės kolektorius, o Kauno oro uoste artimiausiu metu bus įdiegta moderni keleivių bagažo patikros įranga, kurios metu nereikės išsiiminėti daiktų, tokių kaip nešiojami kompiuteriai.
Oro uostuose (...) yra pakankamai ploto, kur būtų galima įrengti saulės kolektorius.
„Oro uostuose (...) yra pakankamai ploto, kur būtų galima įrengti saulės kolektorius. Lietuvos oro uostai tai ketina daryti, planuojame artimiausiu metu skelbti konkursus tokiems parkams įrengti tiek Vilniaus, tiek Kauno, tiek Palangos oro uostuose. Ne paslaptis, kad oro uostai naudoja daug šios energijos“, – sakė LOU vadovas.
„Artimiausiu metu, jau net šiais metais nauja įranga yra pradedama diegti Kauno oro uoste, kur keleiviams nebereikės išsiimti jokių daiktų iš savo bagažo, nei laptopų, nei skysčių, kuriuos vežatės prieš patikrą. 2025 m. pradžioje su nauju terminalu tai atsiras ir Vilniaus oro uoste, kas sutrumpina tiek patikros laiką, tiek mažina stresą, tiek nuima krūvį“, – dėstė jis.
LOU strategijoje numatytas tikslas iki 2030 metų tapti CO2 neutralia organizacija.
Naujausi komentarai