Pereiti į pagrindinį turinį

Šalia "Megos" braižomi nauji keliai

2009-07-17 14:07
Šalia "Megos" braižomi nauji keliai
Šalia "Megos" braižomi nauji keliai / Sauliaus Žiūros (BFL) nuotr.

Pristatyta naujoji transporto koncepcija, kurioje planuojama kelių ir transporto mazgų plėtra šalia prekybos centro "Mega".

Nauji biurų pastatai

Planai šalia "Megos" statyti biurų pastatus pakeis ir Kauno transporto sistemą bei gatvių plėtrą. Verslininkai pradėjo braižyti, kokius reikės nutiesti naujus kelius ir pastatyti transporto mazgus.

Numatoma, kad į naują biurų pastatą šalia magistralės Vilnius-Kaunas-Klaipėda persikels "Senukų" bendrovės administracija. Šalia "Megos" bus įgyvendinti ir kiti projektai. Prognozuojama, kad dėl to padidės transporto srautai, todėl kils įvairių nepatogumų. Jau dabar per šventes automobiliais užkemšamos visos aplinkinės gatvės. Projekto autoriai tikisi, kad, įgyvendinus naują koncepciją, eismo problemas pavyks sumažinti.

"Siekiame atskirti automobilių srautus, kad gyventojams, važiuojantiems iš vieno rajono į kitą, kuo mažiau tektų judėti magistrale. Taip pat siekiama padidinti automagistralės saugumą, didinant jos pralaidumą", – pasakojo įgaliotas "Baltic shopping centers" atstovas Artūras Kliukevičius.

Naujajame projekte numatyta didinti nuvažiavimo kelių į magistralę atstumus. Šiuo metu šios vietos nevadinamos probleminėmis ir eismo įvykių gausa nepasižymi, tačiau ateityje tokių problemų gali iškilti.

Atsiras kelias dubleris

Norėdami sumažinti automobilių srautą magistralėje, projekto autoriai pasitelkė Vakarų Europos greitkelių pavyzdžius. Ten miestuose, esančiuose šalia magistralių, įrengiami lygiagrečiai einantys keliai, skirti miesto gyventojams. Jiems nebereikia išvažiuoti į pagrindinę magistralę.

"Tai keliai dubleriai – važiuojant vietinės reikšmės keliais srautas būtų nukreipiamas ne magistrale, o šalutiniais keliais. Panašūs keliai įrengti Vokietijoje ir Austrijoje", – teigė A.Kliukevičius.

Dar viena naujovė bus šalia Sargėnų ketinamas statyti transporto žiedas.

"Šioje vietoje eismas vyksta tik iš pietų pusės, o mes siūlome dviejų krypčių eismą. Tai turėtų būti patogu atvykstantiesiems iš Marijampolės pusės. Žiedas bus patogus ir būsimo biuro darbuotojams", – įsitikinęs A.Kliukevičius.

Nauja transporto koncepcija turėtų išspręsti Jotvingių ir Kuršių sankryžos problemą. Šioje sankryžoje susidaro automobilių spūstys, ypač didelės jos būna prieš šventes.

Įtikino ne visus

Verslininkų pasiūlymai dėl numatomų pakeitimų magistralėje ir Kauno gatvėse buvo svarstomi savivaldybės Saugaus eismo komisijoje, tačiau ne visoms idėjoms buvo pritarta.

"Kilo įtarimas, kad Kuršių ir Jotvingių gatvių sankryža gali būti dar labiau apkrauta automobiliais. Projekto autoriai tai neigia, bet aš ir juos suprantu – jie projektą nori įgyvendinti kuo pigiau. Neišspręsta pėsčiųjų ir dviratininkų problema. Šalia sargėnų buvo sužalota nemažai pėsčiųjų, todėl pasiūlėme čia įrengti pėsčiųjų viaduką. Ateityje iškils ir daugiau klausimų", – kritikavo Kauno kelių policijos valdybos vyresnysis specialistas Linas Gudonis.

"Kol kas projektas sukoncentruotas į kelius, skirtus automobiliams, per mažai dėmesio skiriama viešajam transportui ir dviratininkams susisiekti su miestu", – pastebėjo Saugaus eismo komisijos narys Gediminas Šimkūnas.

Komisijoje pasiūlyta sudaryti bendrą savivaldybės administracijos ir verslininkų darbo grupę, kuri kartu koreguos šį projektą.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų