Kaip pranešime teigia Vilniaus meras Valdas Benkunskas, tai yra svarbus sprendimas mažinant taršą, triukšmą, suteikiant gyventojams patogesnes keliones.
„Tokie sprendimai stiprina miesto infrastruktūrą ir prisideda prie tvaresnės sostinės ateities“, – cituojamas V. Benkunskas.
Šio pirkimo, dėl kurio VVT, savivaldybė ir „Škoda“ sutarė 2023-iųjų gegužę, vertė siekia 52,3 mln. eurų.
Pirmieji „Škoda 32Tr“ troleibusai sostinę pasiekė pernai birželį. Po bandomųjų važiavimų rugpjūtį į maršrutus išriedėjo 20 troleibusų, vėliau jų skaičius nuosekliai didėjo.
Pasak VVT, šios transporto priemonės autonomine eiga gali nuvažiuoti iki 20 km, sunaudoja iki 25 proc. mažiau elektros energijos lyginant su senosiomis „Škodomis“. Jose įrengta 16 vaizdo stebėjimo kamerų, USB įkrovimo jungtys, veikia bevielis interneto ryšys.
Bendrovė pažymėjo, kad šiuo metu įgyvendinamas antrasis troleibusų atnaujinimo etapas, kuriuo bus įsigytos 73 transporto priemonės. Balandį turėtų paaiškėti jų gamintojas.
Tokie sprendimai stiprina miesto infrastruktūrą ir prisideda prie tvaresnės sostinės ateities.
Tarptautinis antro etapo pirkimas paskelbtas pernai spalį. Kaip tuomet BNS teigė VVT atstovė Gintarė Žalytė-Štarienė, naujiems troleibusams numatoma skirti iki 62,7 mln. eurų.
Šiuo etapu įsigyjami troleibusai bus žemagrindžiai, 18 metrų ilgio, iki 20 km riedantys autonomine eiga, turintys ne mažiau 40 sėdimų ir bent 70 stovimų vietų.
Bendrovė visą troleibusų parką planuoja atnaujinti iki 2026-ųjų pabaigos.
Be to, kaip rašė BNS, Vilnius už 89 mln. eurų ruošiasi pirkti 145 naujus žemagrindžius elektrinius autobusus, kurie į gatves turėtų išriedėti 2026–2027 metais. VVT kovą paskelbė šių autobusų pirkimo konkursą, sutartį tikimasi pasirašyti trečiąjį šių metų ketvirtį.
Naujausi komentarai