„Antakalnio-Šilo g. sankryžą kasdien kerta daugiau kaip 50 tūkst. transporto priemonių. Iki šiol dėl nereguliuojamo kairiojo posūkio iš Šilo g. link Antakalnio g. kildavo eismo įvykiai, susidarydavo spūstys. Norime užtikrinti didesnį sankryžos saugumą, todėl pokyčiai šiame miesto transporto mazge itin svarbūs“, – sako Tomas Kamaitis, Vilniaus miesto savivaldybės Miesto ūkio ir transporto departamento Eismo organizavimo skyriaus vadovas.
Pasak T. Kamaičio, iki šiol dėl nereguliuojamo kairiojo posūkio važiuojant nuo Šilo g. neretai susiformuoja spūstys, ypač – piko metu, o sukti į kairę buvo nesaugu, nes vairuotojai privalo praleisti Antakalnio g. kertančius pėsčiuosius. Šiuos nesklandumus tikimasi pašalinti atlikus esminius eismo organizavimo ir reguliavimo pokyčius.
Papildoma kairioji sekcija sankryžos šviesoforuose ir šviesoforų programų derinimo darbai bus atlikti jau kitą savaitę – sausio 15 d. Eismo organizavimo pakeitimai ir sankryžos programų derinimo darbai bus atlikti iki sausio 18 d. Siekiant kuo mažiau sutrikdyti įprastą eismo judėjimą šviesoforų reguliavimo ir programų derinimo darbai nebus atliekami nuo 7 iki 9 val. ir nuo 16 iki 19 val.
Norint užtikrinti didesnį šios sankryžos pralaidumą, pernai Šilo g. buvo įrengta papildoma eismo juosta siaurinant esamas eismo juostas, važiuojantiems nuo Smėlio g. Įrengus trečiąją eismo juostą padidintas šios atkarpos pralaidumas – vairuotojams suteikta galimybė į kairę sukti atskira eismo juosta, o tiesiai link Šilo tilto paliekama galimybė važiuoti dviem eismo juostomis.
Atliekant rekonstrukcijos ir šviesoforų programų derinimo darbus galimos trumpalaikės eismo spūstys. Vilniaus miesto savivaldybė atsiprašo už laikinus nepatogumus sankryžos rekonstrukcijos metu.
Naujausi komentarai