Kaip informuoja Vilniaus savivaldybė, gatvių ženklinimas vyksta iškart po asfalto patikros ir technologinio laiko ir artimiausiu metu naujai suremontuotose gatvės atsiras ir atnaujintas ženklinimas.
„Iki šiol seniai remontą regėjusiomis gatvėmis važinėjantys vilniečiai greičiausiai ne kartą piktinosi, kad ir čia remontuoja, ir čia taisoma. Tačiau maksimaliomis apimtimis piko ir ne piko metu dirbantys rangovai per pirmąsias trisdešimt rekordinių remontų dienų jau pasirūpino kokybišku asfaltu 20 gatvių atkarpų. Visų ir toliau paprašysime kantrybės, nes klojant ištisines atkarpas, o ne lopant gatves, susidursime su laikinais nepatogumais, kurie jau greit virs kokybiškesnėmis kasdienėmis kelionėmis“, – sako Vilniaus miesto meras Valdas Benkunskas.
Visų ir toliau paprašysime kantrybės, nes klojant ištisines atkarpas, o ne lopant gatves, susidursime su laikinais nepatogumais, kurie jau greit virs kokybiškesnėmis kasdienėmis kelionėmis.
Bendras asfaltuojamų A, B ir C kategorijų gatvių ilgis 35,8 km – šiose gatvėse eismas intensyviausias, automobilių greitis didžiausias, taip pat daugumoje jų kursuoja viešasis transportas. D kategorijos gatvių (lėtesnio eismo, gyvenamosios aplinkos) šiemet bus atnaujinta net 67,1 km. Į šį skaičių taip pat patenka planuojamas 7 km žvyrkelių asfaltavimas.
Prioritetas teikiamas pačios prasčiausios būklės gatvėms, kurių remonto sąrašas sudarytas remiantis gatvių skenavimo rezultatų analize. Prioritetas šiemet teikiamas žvyrkeliams, kuriuos galima sutvarkyti greičiausiai, kur nereikia atlikti kitų papildomų darbų, pavyzdžiui, lietaus nuotekų tinklų. Kur tokie darbai reikalingi, jie planuojami vėlesniems metams.
Kiekvienos gatvės atveju asfalto danga ir kiti sprendiniai parenkami individualiai, atsižvelgiama į konkrečios gatvės atkarpos intensyvumą ir tenkančią apkrovą. Numatyta parinkti stipresnius nei rekomendacijose nurodytus pagrindo sluoksnius, viršutinės asfaltbetonio dangos medžiagiškumą ir kitus parametrus. Didžiausio intensyvumo gatvėse viršutiniam asfaltbetonio sluoksniui naudojami polimerų priedai, kurių dėka viršutinis dėvimas sluoksnis tampa atsparesnis didesniam automobilių srauto intensyvumui. Visiems atliktiems remonto darbams taikomas 3 metų garantinis laikotarpis – jo metu atsiradusius defektus darbus atlikęs rangovas privalės tvarkyti savo lėšomis, o savivaldybei tai papildomai nekainuos.
Didžiąją gatvių remonto darbų dalį vykdo UAB „Grinda“, UAB „Kerista“, UAB „YIT Lietuva“, UAB „Kamitra“ ir UAB „Eurovia Lietuva“.
Šiemet taip pat bus remontuojama 20,3 km ir tiesiama 5,6 km naujų pėsčiųjų takų, planuojama sutvarkyti beveik 400 metrų laiptų.
Visas šiemet remontuojamas gatves, laiptus ir pėsčiųjų bei dviračių takus galima rasti specialiame žemėlapyje ir Savivaldybės tinklalapio polapyje.
Naujausi komentarai