Pagyrimus žėrė populiarūs britų dienraščiai „Guardian“ ir „Daily Mirror“, JAV, Italijos, Lenkijos, Estijos, Ukrainos ir kitų šalių žiniasklaida. „Google“ paieškos sistemoje – beveik 2 mln. rezultatų apie šiemetę Vilniaus eglę, dar milijonai peržiūrų ir tūkstančiai pasidalijimų socialiniuose tinkluose. Europos kelionių portalas „Europe Best Destinations“ išrinko Vilniaus eglutę gražiausia Europoje, o vienas žymiausių pasaulio kelionių portalų iš JAV „Conde Nast Traveller“ Vilniaus eglutę įtraukė į 15 gražiausių pasaulio Kalėdų eglių sąrašą.
„Vilniaus vardas jau visą mėnesį skamba šalia garsiausių pasaulio miestų vardų. Neeilinis atgarsis, kurį šiemet Vilniaus Kalėdų eglė sukėlė pasaulio žiniasklaidoje – nuo JAV iki Kinijos, nuo Italijos iki Didžiosios Britanijos – tai daugelio žmonių įdėto nuoseklaus darbo ir talentingos kūrybos rezultatas“, – sakė Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius.
Vienas didžiausių JAV kelionių portalų, beveik 5 milijonų skaitytojų auditoriją turintis „Travel + Leisure“, Vilniaus eglę įtraukė į įdomiausiųjų pasaulyje sąrašą kartu su ypatingo dizaino eglėmis, papuoštomis garsiajame Paryžiaus prekybos centre „Galeries Lafayette“, Londono „Viktorijos ir Alberto“ muziejuje, Amsterdamo valstybiniame muziejuje „Rijksmuseum“ ir kitose pasaulio vietose.
Vilniaus vardas jau visą mėnesį skamba šalia garsiausių pasaulio miestų vardų. Neeilinis atgarsis, kurį šiemet Vilniaus Kalėdų eglė sukėlė pasaulio žiniasklaidoje – nuo JAV iki Kinijos, nuo Italijos iki Didžiosios Britanijos.
Vienas didžiausių Vokietijos visuomeninių TV kanalų „ZDF“ išsakė nuomonę, kad Vilniaus Kalėdų eglė savo grožiu nustelbė kitų Baltijos šalių sostinių egles. Ryga ir Talinas varžosi dėl seniausios Kalėdų eglės titulo – abu miestai tvirtina, kad pas juos XVI amžiuje buvo papuoštos pirmosios Europos Kalėdų eglės. „Kur du pešasi – trečias laimi“ – buvo teigiama gruodžio 18 d. visoje Vokietijoje transliuotame reportaže pristatant gražiausios iš visų – Vilniaus – Kalėdų eglės įžiebimą.
Per šias Kalėdas aplankyti Vilnių rekomendavo Vokietijos ir Lenkijos žiniasklaida, tarp kurių – populiaraus pasaulinio naujienų portalo „Huffington Post“ vokiška versija Huffingpost.de, Lenkijos naujienų portalas „Satkurier.pl“ ir kiti. Šiose šalyse buvo organizuota speciali komunikacijos kampanija, kurios tikslas – sudominti jų gyventojus galimybe aplankyti Vilnių kalėdiniu sezonu.
Vienas didžiausių Vokietijos naujienų portalų „Focus“, turintis daugiau nei 50 milijonų skaitytojų auditoriją, gruodžio pradžioje rašė: „Kalėdų magija ir meditacija vietoj pirkinių maratono ir dovanų medžioklės – visi to trokšta. Tačiau kur galima tai rasti? Pavyzdžiui, Vilniuje! Lietuvos sostinė yra UNESCO pasaulio paveldo vieta ir kviečia jus spontaniškam kalėdiniam savaitgaliui. Mėgstantys pasivaikščioti Senamiesčiu, naktinės pelėdos ir sporto mėgėjai – Vilniuje kiekvienas ras tai, ko ieško.“
Pasak Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ direktorės Ingos Romanovskienės, kalėdinis laikotarpis turizmo pasaulyje yra ir galimybė, ir iššūkis: „Kiekvienas miestas šiuo laikotarpiu paruošia kažką ypatingo, keliautojai ieško naujų patirčių – konkurencija iš tiesų didžiulė,“ – sakė ji.
„Vilnius gyventojams ir miesto svečiams paruošė kokybišką programą ir tradiciškai nustebino Kalėdų eglutės grožiu. Sutelkėme pastangas, kad mūsų eglutė sužibtų ne tik Vilniuje, bet ir pasaulio žiniasklaidoje, kad tiek apie ją, tiek apie kitus Vilniaus kalėdinės programos elementus – Kalėdų turgus ir turgelius, koncertus ir kitus renginius – sužinotų užsienio šalių gyventojai, – sakė I. Romanovskienė. – Džiaugiamės, kad kartu su partneriais – sostinės Kalėdų programą organizavusiu Vilniaus kultūros centru, Vilniaus savivaldybe, Valstybiniu turizmo departamentu ir kitais – pavyko sudominti svarbius JAV, Jungtinės Karalystės, Vokietijos, Lenkijos, Italijos, Norvegijos, Švedijos žiniasklaidos kanalus, didžiuosius kelionių portalus.“
Vilniaus Kalėdas pristatė ir vienas didžiausių Švedijos dienraščių „Aftonbladet“, turintis daugiau nei 200 tūkstančių skaitytojų auditoriją, didžiausias Norvegijos vyrams skirtas žurnalas „Vi Menn“, turintis 150 tūkst. skaitytojų auditoriją, Italijos nacionalinis radijas „105“, turintis daugiau nei 5 milijonų auditoriją, per 3 milijonus skaitytojų turinti Italijos naujienų svetainė „meteoweb“ ir kiti didieji Europos žiniasklaidos kanalai.
Vilniaus Kalėdų eglė sulaukė ir didelio socialinių tinklų vartotojų susidomėjimo: nuotraukomis dalijosi, Kalėdų eglės grožį gyrė Jungtinės Karalystės, Lenkijos, Italijos ir kitų šalių vartotojai. Vieno svarbiausių Italijos kelionių portalo „IlTurista“ „Facebook“ paskyroje publikuotos Vilniaus Kalėdų eglės nuotraukos sulaukė ne tik susižavėjusių skaitytojų komentarų, tokių kaip „Bellissima Vilnius“ (liet. „Gražuolis Vilnius“), bet ir palyginimų su šiemet daug kritikos sulaukusia Romos Kalėdų egle.
Naujausi komentarai