Šeštadienį, Motinos dienos išvakarėse, beveik dvi dešimtys Vilniaus barų kviečia dalyvauti socialinėje akcijoje „Parodyk mamai vakaro programą“. Jos tikslas yra paskatinti vyresnio amžiaus žmones leisti laisvalaikį už namų ribų bei dovanoti savo artimiausiems žmonėms brangiausią dovaną – kartu praleistą laiką.
Akcijos sumanytojas baro „Būsi trečias“ bendraturtis Kristupas Dacius pasakojo, jog ši idėja gimė lankantis užsienyje. „Ten būnant akivaizdu, kad barų lankytojų amžiaus vidurkis yra kur kas aukštesnis nei Lietuvoje. Lietuvoje vakarais baruose laiką dažniausiai leidžia jauni žmonės, vyresnių nematyti. Tad mano idėja buvo paskatinti juos išeiti iš namų, daugiau ir įvairiau veikti už jų ribų. Pamaniau, kad Motinos diena – gera proga pirmam žingsniui: mamoms su vaikams jaukiau išeiti kartu, be to, manau, kad joms smalsu pažiūrėti, kur laisvalaikį mėgsta leisti jų vaikai“, - pasakojo idėjos autorius. Antra priežastis, anot K.Daciaus, yra noras skatinti žmones teikti ne materialias dovanas, nes dažniausiai tai, ko labiausiai trūksta yra ne daiktai, o kartu leidžiamas laikas.
Socialinėje akcijoje „Parodyk mamai vakaro programą“ dalyvauja Vilniaus barai „Artistai“, „Bix“, „Briusly“ „Būsi trečias“, „Coco Restobar“, „Cozy“, „Dirty Duck“, „In Vino“ „King&Mouse“, „La Birra“, „Misterija“, „Paparazzi“, „Pianoman“, „The Portobello“, „Q Polo“, „Rene“, „7 Fridays“, ŠMC kavinė. Visi jie lankytojams, atėjusiems kartu su mamomis, yra paruošę specialius vakaro pasiūlymus. Tikimąsi, kad akcija „Parodyk mamai vakaro programą“ taps gražia tradicija.
Naujausi komentarai