Pereiti į pagrindinį turinį

Vilniaus mieste iškils nauji, modernūs biurų pastatai

2021-02-12 12:55
DMN inf.

Vilniaus miesto savivaldybė suderino projektą, pagal kurį Lvovo g. 21A iškils naujas modernus biurų pastatas.

Vasario 22-ąją visuomenės, o vėliau – ir savivaldybės, vertinimo lauks ir gretimuose sklypuose planuojamo verslo centro vystytojai.

Verslo centras „Flow“

Visuomenės ir savivaldybės Vyriausiojo miesto architekto skyriaus pritarimo sulaukęs verslo centras „Flow“ bus statomas 33 arų sklype Lvovo g. 21A – šalia intensyvaus eismo miesto gatvių, jau susiformavusiame verslo centrų kvartale. Iš pietinės pusės jį riboja Lvovo g. ir J. Jablonskio skveras, iš vakarų pusės – L. Kačinskio g., iš šiaurinės pusės – prekybos pasažas „Ibrahim“, iš rytinės pusės – Lietuvos teismo ekspertizės centro pastatas ir vienaaukštis XIX a. pab. namas – nekilnojamojo kultūros paveldo objektas. Menkaverčiai sklype buvę pastatai nugriauti suplanavus aukštybinį pastatą.

Dalis darbų sklype jau atlikta – iš užstatymo zonos iškeltos požeminės komunikacijos. Vėliau statybos buvo įšaldytos dėl teisinių ginčų. 2019 m. pasikeitus sklypo naudotojui, įvyko architektūros konkursas, kuriame nugalėtoju buvo pripažintas UAB „Architektūros kūrybinė grupė“ projektas. Remiantis detaliuoju teritorijos planu sklype suprojektuotas dviejų liaunų tūrių pastatas, kurio aukštis, konkuruodamas su gretimu savivaldybės pastatu, sieks beveik 73 metrus, o bendras plotas – beveik 15 tūkst. kv. m. Prie pastato suprojektuotas skveras.

„Žvelgiant į Neries kranto išklotinę šis dviejų tūrių modernus pastatas turėtų baigti dešiniąją urbanistinės kalvos pusę ir darniai įsilieti į naujų pastatų Šnipiškėse ansamblį“, – sakė vyriausiasis Vilniaus miesto architektas Mindaugas Pakalnis.

Verslo centras „Hero“

Greta, prekybos centro „Ibrahim“ teritorijoje projektuojamas dar vienas naujas pastatas – 15 a. verslo kompleksas „Hero“ (Lvovo g. 21B ir  Kalvarijų g. 24). Abu žemės sklypai patenka į Vilniaus senamiesčio vizualinės apsaugos zoną. Projekto autoriai, bendrovė „CLOUD architektai“, pažymi teritorijos plėtrą planuojantys įvertinę gretimybes: Vilniaus miesto savivaldybės, administracinių pastatų „Burės“ ir „Hanner“ aukštuminių dalių vietas, viešųjų erdvių – Europos aikštės, J. Jablonskio skvero išsidėstymą, prieigų prie atskirų pastatų vietas, ir stengęsi užtikrinti susiformavusio užstatymo natūralų apšviestumą.

Projektuojamas pastatas sudarytas iš dviejų 15 aukštų tūrių, tarpusavyje sujungtų 3 aukštų stilobatų.

Bendrasis pastato plotas, pagal projektinius pasiūlymus, siektų apie 45 500 kv. m. Pusę šio ploto užimtų biurai, numatytos ir įvairios paslaugų bei prekybos vietos. 

Įvažiavimai į sklypą numatomi iš pietinėje pusėje esančios Lvovo gatvės ir šiaurinėje pusėje Krokuvos gatvės. Pagrindiniai įėjimai į pastatą numatomi nuo rytinėje pusėje esančios Kalvarijų gatvės ir pietinėje pusėje esančios Lvovo gatvės.

Projektinių pasiūlymų viešas svarstymas bus rengiamas nuotolinės vaizdo transliacijos būdu 2021 m. vasario 22 d., 17 val. Transliacijos nuoroda: http://HERO.zoomtv.lt.

Vilniaus miesto savivaldybė projektinius pasiūlymus vertins po viešo jų pristatymo.

Šnipiškių urbanistinė plėtra

Buvusio istorinio Šnipiškių priemiesčio teritorijoje, kuris pradėjo formuotis apie XVI a., pastačius tiltą per Nerį, XVII–XVIII a. šiauriau dabartinio Konstitucijos pr. buvo molio ir kalkakmenio karjerai, Šnipiškėse klestėjo daržininkystė. XVIII a. prasidėjo intensyvesnis Šnipiškių priemiesčio užstatymas, bet iki XIX a. vidurio Šnipiškės vystėsi lėtai. Aktyvi Šnipiškių transformacija vyksta pastaruosius dešimt metų. Numatyti ir statomi nauji gyvenamieji daugiabučių kvartalai, biurai, rekonstruojamos gatvės ir kitos viešosios erdvės.

Vasario pabaigoje visuomenei bus pristatyti Vilniaus miesto savivaldybės užsakymu parengta Šnipiškių galimybių studija. Šiame etape rengiamai studijai keliamas tikslas išanalizuoti įgyvendinamų viešųjų erdvių ir gatvių projektų koncepcijas, palyginti, kiek realizuojami projektai atitinka pirmines koncepcijas, įvertinti esamų atskirų Šnipiškių dalių jungčių kokybę, viešojo transporto pasiekiamumą ir gyvybingumą teritorijoje, įtraukti bendruomenę ir parengti tolimesnės strategijos koncepciją – veiksmų planą.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų