Pereiti į pagrindinį turinį

Vilniaus oro uoste nusileido pirmasis keleivinis lėktuvas po rekonstrukcijos

Vilniaus oro uoste po daugiau nei mėnesį trukusios kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos penktadienio naktį nusileido pirmasis keleivinis lėktuvas, atskridęs iš Rygos.

„Nusileido“, - BNS sakė tris šalies oro uostus valdančios valstybės įmonės Lietuvos oro uostai atstovė spaudai Indrė Baltrušaitienė.

Latvijos oro linijų bendrovės „Air Baltic“ lėktuvas Vilniaus oro uoste nusileido iškart po vidurnakčio. Pirmasis lėktuvas iš sostinės oro uosto pakils ankstyvą penktadienio rytą - Lenkijos aviakompanijos LOT lėktuvas skris į Varšuvą.

Vos kiek ilgiau nei mėnesį trukusi Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcija oficialiai baigėsi ketvirtadienį, rugpjūčio 17 d., 23:59 val. Pasak Lietuvos oro uostų Komunikacijos ir rinkodaros skyriaus vadovės I.Baltrušaitienės, sėkmingai pasiektas projekto finišas – šventė ne tik Vilniaus oro uostui, bet ir visiems keliautojams.

„Tako rekonstrukcija buvo didžiulis projektas. Reikšmingo aviacijos istorijos įvykio - sėkmingo rekonstrukcijos finišo – proga, šventine nuotaika panorome pasidalyti ir su pirmaisiais rekonstruotą taką „išbandžiusiais“ keleiviais. O kokia šventė be muzikos ir vaišių? Naktį oro uoste apsilankiusius keleivius pasitikome atsakingai“, – šypsojosi I. Baltrušaitienė.

Pirmasis lėktuvas rekonstruotu Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo taku nusileido penktadienio naktį, vos kelios minutės po vidurnakčio – 00:15 val. Pirmaisiais atnaujintą taką išbandžiusiais keleiviais tapo keliautojai iš Rygos, Vilnių pasiekę „airBaltic“ įvykdytu reisu.

Po pirmojo reiso prabėgus dar vos kiek daugiau nei pusvalandžiui, Vilniaus oro uoste nusileido ir antrasis lėktuvas – 00:55 val. tikslą sėkmingai pasiekė „LOT“ avialinijų reisas iš Varšuvos.

Pasak I. Baltrušaitienės, darbas Vilniaus oro uoste nenutrūko ištisą penktadienio naktį, mat pirmieji lėktuvai naujuoju, rekonstruotu kilimo taku pakilo jau ankstų rytą. 06:35 val. pirmieji keleiviai iš Vilniaus „LOT“ avialinijų reisų išskrido į Varšuvą, o 08:10 val. pakilo „airBaltic“ lėktuvas į Amsterdamą.

Vilniaus oro uosto orlaivių kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos darbai buvo pradėti liepos 14 dieną ir truko iki rugpjūčio 17 d. nakties. Dideliu iššūkiu tapo Vilniaus oro uosto technikos ir įrangos perkraustymas iš Kauno oro uosto. Grįžti į sostinę ir pilnai pasiruošti darbui Vilniaus oro uosto darbuotojams teko vos per kelias valandas.

Ketvirtadienį Vilniaus oro uostas atnaujino savo veiklą po 35 dienas trukusios kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos. Rekonstruojant taką buvo pakeista senoji danga ir sutvirtinta skrydžių juosta, įrengtos naujos lietaus surinkimo ir drenažo sistemos, rekonstruota žiburių sistema. Darbus atliko latvių „A.C.B.“ ir lietuvių „Autokaustos“ įmonių konsorciumas, darbų vertė - daugiau kaip 18 mln. eurų.

Oro uosto vadovybės teigimu, paskutinį kartą prieš du dešimtmečius rekonstruotas takas buvo smarkiai nusidėvėjęs ir artėjo prie avarinės būklės. 

Dėl tako rekonstrukcijos nuo liepos 14-osios į Kauno oro uostą iš Vilniaus 35 dienoms perkelta didelė dalis skrydžių. Per šį laiką Kaune buvo aptarnauta apie 370 tūkst. keleivių ir apie 3,5 tūkst. skrydžių. Po Vilniaus oro uosto atidarymo Kaunas sugrįš prie įprastinių keleivių ir lėktuvų srautų.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų