Nuo paskutinės Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos praėjo 12 metų. Greitai jis neatitiktų saugumo reikalavimų, todėl šįkart bus atliekama pilna tako rekonstrukcija – keičiama senoji danga, sutvirtinamas tako pagrindas, rekonstruojama žiburių valdymo sistema. Pasak Lietuvos oro uostų vykdomojo direktoriaus Donato Voverio, tai pirmas atvejis, kai veikla iš pagrindinio šalies oro uosto perkeliama į mažesnį, tačiau Kauno oro uostas esą pasirengęs priimti net penkis kartus daugiau keleivių.
„Šalia esamo keleivių terminalo įrengiame du laikinus terminalus, iš kurių vienas bus skirtas keleivių atvykimui, o kitas keleivių išvykimui. Taip pat išplečiame turimus automobilių stovėjimų pajėgumus, kad jie būtų labai panašūs į tuos pajėgumus, kuriuos šiuo metu turi Vilniaus oro uostas, o kartu rekonstruojame ir Kauno oro uosto peroną, kad jame galėtų sutilpti tiek orlaivių, kiek jų parsikelia iš Vilniaus“, – sakė D. Voveris.
Šalia susisiekimo autobusais rekomenduotume apsvarstyti keleiviams ir galimybę tarp Vilniaus ir Kauno oro uosto važiuoti nuomuotu automobiliu, tai yra išsinuomoti automobilį Vilniuje, palikti jį prie Kauno oro uosto ir grįžus pasiimti prie Kauno oro uosto ir palikti čia, Vilniuje.
Gyventojams žadama užtikrinti patogų susisiekimą tarp šių miestų. Vis dėlto, siekiant kontroliuoti keleivių srautus, automobilių laikymo stovėjimo aikštelėse kaina bus didesnė nei įprasta.
„Šalia susisiekimo autobusais rekomenduotume apsvarstyti keleiviams ir galimybę tarp Vilniaus ir Kauno oro uosto važiuoti nuomuotu automobiliu, tai yra išsinuomoti automobilį Vilniuje, palikti jį prie Kauno oro uosto ir grįžus pasiimti prie Kauno oro uosto ir palikti čia, Vilniuje. Kartu išlieka ir įprasta susisiekimo galimybė tarp Vilniaus stoties ir Kauno stoties traukiniu ir autobusu, o po to galimybė važiuoti tarp Kauno stoties ir Kauno oro uosto dvidešimt devinto maršruto autobusu Kaune“, – patarė Lietuvos oro uostų vykdomasis direktorius.
Tai, jog keliautojų nebaugina būsima rekonstrukcija, rodo vis didėjanti kelionių paklausa ir jau šiuo metu išparduoti bilietai liepos ir rugpjūčio mėnesiais. Dėl aviakompanijos „Ryanair“ atšauktų krypčių per rekonstrukciją neliks tiesioginių skrydžių į Birmingamą, Brėmeną, Chaniją, Dubliną, Lidsą, Liverpulį, Madridą, Maltą. „Wizz Air“ į daugelį Europos miestų toliau skraidins. Skrydžius atšaukia tik į Paryžių ir Kijevą – kitos avialinijos skrydžių šiomis kryptimis nenutrauks.
„Kai kuriomis kryptimis buvo sumažinta šiek tiek reisų rekonstrukcijos metu, nes tiesiog nebuvo galimybių lėktuvui tam tikru metu nutūpti, na laisvų vietų. Tačiau, palyginus su praėjusiais metais, apskritai keliautojų srautas šiemet yra didesnis“, – teigė kelionių organizatorius Rimvydas Širvinskas.
Planuojama, jog naujas kilimo ir tūpimo takas be jokių papildomų investicijų bus tinkamas naudoti bent ketvirtį amžiaus. Vilniaus oro uostas vėl atverti duris turėtų rugpjūčio 18 dieną.
Naujausi komentarai