- Klaipeda.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Praėjusiais metais didelį susidomėjimą užsienyje sukėlusi Vilniaus turizmo rinkodaros kampanija „Vilnius – The G-spot of Europe“ (liet. „Vilnius – Europos G taškas“) toliau raško vaisius.
Prestižiniuose tarptautiniuose kelionių ir turizmo apdovanojimuose pateko į penkių finalininkų sąrašą geriausių kelionių krypčių kampanijų kategorijoje. „Go Vilnius“ kampanija varžysis su Liverpulio, Bornmuto, Dalaso ir Las Vegaso rinkodaros sprendimais.
„Patekti į tokio lygio apdovanojimus ir prie finalo linijos stovėti drauge su garsiais JAV ir Anglijos miestais yra didelė garbė ir pripažinimas. Tai neabejotinai paskatins dar didesnį pasaulio susidomėjimą Vilniumi kaip turizmo kryptimi“, – sako Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė.
Štai pernai Las Vegaso pristatytą „Tik Vegaso akimirkos“ („Only Vegas Moments“) kampaniją sudaro trumpametražių filmų ir laidų serija. Jų ašis – šiame mieste jaučiama suaugusiųjų žmonių laisvė, kampanija skatina miesto lankytojus čia atskleisti savo tikrąjį aš ir mėgautis šiomis akimirkomis. O Bornmuto kampanija „Kalėdų eglės stebuklų šalis“ („Christmas Tree Wonderland“) nusitaikė į žiemos švenčių mėgėjus – vilioja pasakiška Kalėdų dvasia šiame mieste.
Tarptautiniai kelionių ir turizmo apdovanojimai („International Travel & Tourism Awards“) itin svarbūs turizmo rinkoje, jie įvertina didžiausius pasiekimus pelniusias kelionių kryptis, valstybines ir privačias turizmo organizacijas ir asmenis. Šių metų apdovanojimuose paskelbta daugiau kaip 90 nominacijų tokiose kategorijose kaip „Geriausia turizmo rinkodaros agentūra“, „Geriausia kelionių krypties – miesto – kampanija“, „Geriausia maisto kelionių kryptis“, „Geriausias pritraukimas“ ir kt. Apdovanojimų ceremonija įvyks lapkričio mėnesį Londone.
Vilniaus „G-spot“ kampanija šiemet jau pelnė tarptautinį apdovanojimą – Tarptautiniuose naujienų ir analizės centro „Emerging Europe“ apdovanojimuose Turizmo kategorijoje užėmė antrąją vietą.
„Vilnius – the G-spot of Europe“ atkreipė pasaulio žiniasklaidos dėmesį į Lietuvos sostinę ir paskatino kalbėti ne tik apie pačią reklamą, bet ir apie Vilnių kaip kelionių kryptį. Vilnius atsirado solidžiausių Jungtinės Karalystės, Prancūzijos ir kitų šalių leidinių puslapiuose, taip pat milijonus gerbėjų visame pasaulyje turinčio JAV komiko Johno Oliverio laidoje.
Per visą reklaminės kampanijos laikotarpį svetainėje www.vilniusgspot.com apsilankė virš 110 tūkst. žmonių iš viso pasaulio, ypač Jungtinės Karalystės, Vokietijos, JAV, o Vilnius „Google“ paieškos sistemoje ieškotas virš 300 proc. daugiau kartų. Kampanija taip pat sulaukė didelio dėmesio socialiniuose tinkluose. Vienas autoritetingiausių pasaulyje reklamos profesionalų žurnalas „Lürzer's Archive“ iškart pasirodžius Vilniaus reklamai ją paskelbė geriausia tos savaitės reklama pasaulyje.
Tarptautiniuose kelionių ir turizmo apdovanojimų Miestų kaip geriausių kelionių krypčių kampanijų finalininkai:
Christmas Tree Wonderland (Bournemouth Coastal BID)
Vilnius – The G-spot of Europe (Go Vilnius)
Liverpool 2018 (Marketing Liverpool)
Visit Dallas & Fort Worth – Activating Americanophiles (MDSG)
Only Vegas Moments (R&R Partners)
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Maitinimo verslo atstovai protestuos prie Vyriausybės
Penktadienį šalia Vyriausybės pastato Vilniuje vyks maitinimo verslo atstovų protesto akcija, kurioje politikų bus reikalaujama grąžinti iki šių metų galiojusį lengvatinį 9 proc. pridėtinės vertės mokesčio (PVM) tarifą. ...
-
Seimas atmetė siūlymą panaikinti Lukiškių aikštės įstatymą4
Seimas ketvirtadienį nepritarė siūlymui atšaukti Lukiškių aikštės Vilniuje memorialinio statuso įstatymą. ...
-
„Skaidrinam“ Vilniaus rajone: tarybos nariai degalus pylėsi po kelis kartus per dieną
„Skaidrinam“ iniciatyvai pasiekus Vilniaus rajoną, nustatyta, kad mažiausiai aštuoni tarybos nariai degalus „pylėsi“ po kelis kartus per dieną, o beveik maksimalią išmokų sumą per kadenciją gavęs liberalas Arūnas...
-
Vilniaus šienavimo sezonas: tarp patogumo miestiečiams ir tvarumo1
Sostinėje prasideda šienavimo sezonas. Kaip ir pernai, vietose, kur žmonės daugiausia leidžia laisvalaikį, sportuoja, taip pat daugiabučių kiemuose, bus palaikoma trumpa veja. Dažnai šienaujama bus ir gatvių skiriamosiose juostose. Tači...
-
Vilniuje kaimynų bendrystę stiprins per dešimt bendruomenių projektų1
Sostinė bendruomenių tradicijas kuriančioms ir puoselėjančioms iniciatyvoms šiemet skiria 50 tūkst. Eur. Parama paskirstyta dvylikai kaimynystės ryšius stiprinančių projektų – isi jie dedikuoti vilniečių įtraukimui į kultūrin...
-
Vilniaus Senamiestyje bus pradedamos naujo gyvenamųjų namų projekto statybos5
Įmonių grupė „Eika“ kartu su bendrove „Etapas Group“ bei jos partneriais užbaigė sostinės Seinų gatvėje esančio sklypo ir jame suplanuoto gyvenamųjų namų projekto „Senamiesčio sodai“ įsigijimo sandorį. ...
-
Vilniaus oro uoste atidaryti olimpiniai vartai
Iki 2024 metų Paryžiaus vasaros olimpinių žaidynių likus 100 dienų, Vilniaus oro uoste atidaryti simboliniai olimpiniai išvykimo vartai. ...
-
A. Avulis: vis dar galioja mano pasiūlymas, kad 2026 m. pabaigoje stadione žaistume futbolą20
Nacionalinį stadioną iš „BaltCap“ perimančios „Hanner“ vadovas Arvydas Avulis sako esąs pasirengęs vykdyti projektą, o jau 2026 m. pabaigoje galėtų būti sužaistos pirmosios futbolo rungtynės. Anot jo, šiuo metu ...
-
D. Vedrickas: VPT galbūt vertins galutinę stadiono koncesijos sutartį – nenorėčiau dabar spekuliuoti2
Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) vadovas Darius Vedrickas neatmeta, kad tarnyba vertins Nacionalinio stadiono statybos koncesijos sutarties galutinį variantą. ...
-
Studentų akcija „Pavasario pasibeldimas“: savaitgalis, kai durys atveriamos knygoms ir aukai
Balandžio 20–21 d. Vilniuje ir Kaune vyks labdaros akcija „Pavasario pasibeldimas“, kurią jau ne pirmus metus asmenine iniciatyva organizuoja šalies studentai. Didmiesčių gyventojus namų duris atverti ir įsigyti knygų bus kvie...