Nepasitikėjimą Vilniaus viešojo transporto direktoriumi Gintaru Maželiu bei valdyba inicijavo opozicinė Lietuvos laisvės sąjunga (liberalai), tačiau taryba trečiadienį pritarė švelnesniam projektui, kurį pateikė valdančiųjų konservatorių atstovas, Miesto plėtros departamento vadovas Gediminas Švilpa.
Taryba nusprendė įpareigoti VVT per 3 mėnesius parengti ilgalaikę įmonės veiklos vystymo strategiją, veiklos kiekybinius vertinimo rodiklius. Taip pat užtikrinti, kad artimiausiame posėdyje būtų įvertinta VVT valdybos veikla.
LLS (liberalų) atstovas Algis Čaplikas tvirtino, kad Vilniaus viešojo transporto valdyba dar pernai liepą nutarė įsigyti veiklos nuomos būdu 150 autobusų. Tuomet tarybai nurodyta, kad autobusų nuoma aštuoneriems metams be teisės juos įsigyti kainuotų 55 mln. eurų. Šis būdas, anot jo, buvo nurodytas kaip geriausias.
Tuo metu po kilusių diskusijų taryboje dėl šio pirkimo skaidrumo, taip pat daliai narių reikalaujant ir savivaldybės pritarimo šiam pirkimui, pernai lapkričio 16-ąją valdyba nutarė pakeisti sprendimą bei autobusus įsigyti jau lizingo būdu, o reikiama suma įsigijimui numatyta 40,5 mln. eurų.
Pasak A.Čapliko, įmonės vadovybė taip ir nepateikė argumentų dėl kainų pasikeitimo bei neatsakė į kitus klausimus.
„Dėl šių mano minėtų priežasčių aš neturiu pagrindo pasitikėti nei valdyba, nei įmonės direktoriumi. Taip tyčiotis iš tarybos negalima“, - aiškino jis.
Taryba taip pat nusprendė įpareigoti administraciją pateikti liepos mėnesį skelbto ir naujausio pasiūlymo palyginimą.
„Deja, tai leis įmonės vadovui ir valdybai išsisukti nuo atsakomybės“, - pripažino A.Čaplikas, tarybai pritarus švelnesniam variantui.
Taryba dar sausį palaimino patį VVT pirkimą - šiuo metu potencialūs tiekėjai gali susipažinti su sąlygomis viešai, pats konkursas bus paskelbtas, kai kitame tarybos posėdyje tam pritars taryba.
Miestas nori įsigyti 100 dviejų ašių ir 50 trijų ašių autobusų, kurie atitinka šiuolaikinius ekologijos standartus. Juos numatoma išpirkti per 8 metus.
Naujausi komentarai