Kai kurie klientai negalėjo pažymėti, kad baigė parkavimo laiką, kiti – negalėjo parkavimo pradėti. „Susisiekimo paslaugų“ komunikacijos ir rinkodaros vadovė Neringa Žukauskaitė BNS teigė, kad dėl trikdžių patyrę nuostolių turėtų kreiptis įmonės paštu. Bendrovė grąžins permokas ir nebaus tų, kurie už stovėjimą negalėjo susimokėti.
„Tie, kurie negalėjo sustabdyti, mes nurodėme savo elektroninį paštą, kuriuo rašyti dėl lėšų sugrąžinimo. Baudų tikrai neskirsime“, – BNS sakė N. Žukauskaitė.
„Toks atvejis per mano išdirbtus metus, kad „nulūžtų“ visos programos, man pasitaikė pirmą kartą. Kartais „nulūžta“ „m.ticket“ programa, bet kad visos „nulūžtų“, taip nebūna“, – komentavo „Susisiekimo paslaugų“ komunikacijos ir rinkodaros vadovė.
Anot N. Žukauskaitės, įmonė trikdžius pastebėjo apie 14 valandą, o problemą išsprendė per pusvalandį.
Jos teigimu, dar nėra aišku kas sukėlė trikdžius, o įmonės IT specialistai priežastį šiuo metu aiškinasi.
Naujausi komentarai