Pereiti į pagrindinį turinį

„Žalgirio“ arena paskelbė veiklos ataskaitą

2013-04-24 10:30
„Žalgirio“ arena paskelbė veiklos ataskaitą
„Žalgirio“ arena paskelbė veiklos ataskaitą / Andriaus Aleksandravičiaus nuotr.

Kauno pramogų ir sporto rūmai Nemuno saloje – „Žalgirio“ arena (Karaliaus Mindaugo pr. 50, Kaunas) – koncesijos pagrindu valdoma UAB „Kauno arena“.

Įvykę renginiai

2012 m. visose „Žalgirio“ arenos erdvėse buvo suorganizuoti 128 renginiai, kuriuose bendrai per metus apsilankė 672 500 žmonių. Nuo „Žalgirio“ arenos atidarymo dienos jos renginiuose jau pabuvojo daugiau nei milijonas žmonių – 2012 m. spalio 28 d. arenos įeigos sistema užfiksavo milijonąjį arenos lankytoją.

Iš viso per 2012 m. „Žalgirio“ arenoje buvo suorganizuoti 98 didieji renginiai, kuriuose žiūrovų skaičius viršijo 1000 žmonių. Arenos lankytojai buvo kviečiami į 49 krepšinio rungtynes, 20 koncertų, 18 renginių visai šeimai (miuziklai, operos, šou), 9 parodas, 2 kitokio pobūdžio renginius. Bendras apsilankiusių žmonių skaičius šiuose 98 renginiuose sudarė daugiau nei 657 000 žmonių.

„Žalgirio“ arenoje renginiai vyksta ne tik didžiojoje salėje, bet ir mažosiose arenos erdvėse: amfiteatre, nuolat veikiančiame restorane, baruose, kavinėse, ložėse, parodų erdvėje. Iš viso per 2012 m. „Žalgirio“ arenos mažosiose erdvėse įvyko 30 renginių (iš jų – 26 amfiteatre ir 4 kitose erdvėse), kuriuose bendrai apsilankė 15 500 žmonių. Mažųjų erdvių renginiai taip pat pasižymėjo įvairiapusiškumu: koncertai, spektakliai, studentų paskaitos, konferencijos, uždari įmonių ar fizinių asmenų renginiai.

Svarbu paminėti, kad viena iš pagrindinių pasirašytos koncesijos sutarties sąlygų – „Žalgirio“ arenoje kiekvienais metais turi vykti ne mažiau kaip 75 renginiai, kuriuose žiūrovų skaičius vieno renginio metu būtų 1000 ir daugiau lankytojų. Ši koncesijos sąlyga per 2012 m. buvo įvykdyta ir viršyta daugiau nei 30 procentų. Pažymėtina, kad renginių minimalaus skaičiaus reikalavimo nevykdymas yra vienintelė sutartyje numatyta išlyga, pagal kurią gali būti mažinamas Kauno miesto savivaldybės mokėtinas koncesijos mokestis.

Socialiai atsakinga įmonė

Pusė 2012 m. didžiojoje „Žalgirio“ arenos salėje vykusių renginių sudarė krepšinio varžybos, kurioms organizuoti UAB „Kauno arena“ suteikia ypatingai palankias sąlygas. Taip pat per šį laikotarpį arenoje įvyko 7 nekomerciniai renginiai, kurių organizatoriams arenos patalpos ir kitos paslaugos buvo suteiktos nemokamai arba ypatingai geromis sąlygomis.

Jau antri metai UAB „Kauno arena“ tampa Tarptautinei neįgaliųjų žmonių dienai skirto renginio „AŠ ESU!“ pagrindine globėja ir rėmėja. Šio renginio įgyvendinimui arenos patalpos suteiktos visiškai nemokamai, įmonei „Kauno arena“ prisiimant ir apmokant trečiosioms šalims mokamus kaštus už komunalines paslaugas, apsaugos ir pagalbinių darbuotojų darbo užmokesčius ir kitas papildomas išlaidas.

„Žalgirio“ areną valdanti įmonė UAB „Kauno arena“ ir toliau sieks remti labiau pažeidžiamas socialines grupes, kvies nemokamai renginiuose lankytis vaikų globos namų auklėtinius, prisidės prie arenos aplinkos ir Nemuno salos tvarkymo bei pritaikymo aktyviam ir kokybiškam poilsiui.

„Žalgirio“ arena – vienas lankomiausių laikinosios sostinės objektų. Tai parodė Kauno turizmo informacijos centro (TIC) atlikta 2012 m. veiklos analizė – iš viso profesionalūs gidai pravedė 19 ekskursijų po „Žalgirio“ areną.

Maitinimo paslaugos

„Žalgirio“ arenoje maitinimo paslaugas teikia: nuolat veikiantis restoranas „14 10“, penkios užkandinės, „Kalnapilio“ alaus baras, Arenos klubo baras, gėrimų baras, šampano baras, aštuoni greitojo maisto barai, vykdomas maisto užsakymas į ložes renginių metu.

Arenoje atsiskaityti galima grynaisiais pinigais, banko kortelėmis bei „Mokipay“ elektronine pinigine. Pastarajam atsiskaitymui arenoje įdiegtos „3 sekundžių zonos“ kasos, kuriose klientai aptarnaujami 3,5 karto greičiau. Prie pagrindinio arenos įėjimo veikia „Mokipay“ elektroninę piniginę papildantis „Foxbox“ terminalas.

2012 m. vidutiniškai vienas žiūrovas per renginį išleido 6,33 Lt, iš kurių: 2 Lt – maistas, 1,83 Lt – alus/sidras, 1 Lt – kiti gėrimai, 1,5 Lt – kita. Per visus metus arenoje buvo suvartota 104,4 tonos alaus.

Arenos apsauga

2012 m. „Žalgirio“ arenoje įvykusių 98 didžiųjųrenginių kontrolei ir viešajai tvarkai palaikyti pačiame pastate ir jo prieigose dirbo 4400 apsaugos darbuotojų. Vidutiniškai vieno koncerto ar krepšinio varžybų metu arenoje dirbo po 61 apsaugos darbuotoją, parodų ar jaunimo krepšinio varžybų metu – po 20 apsaugos darbuotojų.

Vyksta puikus bendradarbiavimas su Kauno miesto viešosios policijos viešosios tvarkos skyriumi, Centro policijos komisariatu, Kauno apskrities priešgaisrine gelbėjimo valdyba ir kitomis atsakingomis institucijomis, kad „Žalgirio“ arenoje visų masinių renginių metu būtu pilnai užtikrinta vieša tvarka, visų dalyvių, žiūrovų ir aptarnaujančiojo personalo saugumas.

Visų 2012 m. įvykusių renginių metu pavyko išvengti žymesnių viešosios tvarkos pažeidimų ir apsisaugoti nuo nusikalstamų veiklų.

Nuolatiniai nuomininkai

„Žalgirio“ arenoje negyvenamąsias komercines patalpas savo nuolatinei veiklai vykdyti nuomojasi: UAB „CallcreditOperations“ (nuo 2012 02 23, nuomojamas plotas 1446,11 kv. m), UAB „Impuls LTU“ (nuo 2012 07 19, nuomojamas plotas 2856,90 kv. m).

2012 m. „Žalgirio“ arenoje įsikūrus nuomininkams ir jiems sėkmingai vykdant veiklą, arena tapo ne tik kultūriniu centru ir susibūrimo vieta vykstant renginiams, bet ir miestiečių kasdienės veiklos bei sveikos gyvensenos propagavimo vieta.

Pajamos ir išlaidos

Iš viso 2012 m. „Žalgirio“ areną valdanti UAB „Kauno arena“ gavo 13,37 mln. Lt pajamų (įskaitant ir gautą koncesijos mokestį iš Kauno miesto savivaldybės). Bendros įmonės sąnaudos (išlaidos) per 2012 m. sudarė 12,93 mln. Lt. Taigi, 2012 m. UAB „Kauno arena“ grynasis pelnas yra 440 tūkst. Lt.

2012 m. iš UAB „Kauno arena“ lėšų buvo pabaigtos vykdyti 24 mln. Lt būtinosios investicijos, kurios užtikrino kokybišką ir modernų arenos funkcionavimą, kaip:

• arenoje sumontuotas didžiausias videokubas Skandinavijos ir Baltijos šalyse (kubo plokštuma yra apie 21,5 kv. m ploto);

• visą areną juosia informacinė 262 m LED ekranų juosta, kuri užtikrina platų regėjimo kampą, didelę vaizdo raišką ir patogų valdymą;

• įrengtas modernus ir įvairaus pobūdžio renginiams pritaikytas amfiteatras, kuriame sumontuota akustinė siena, lubos bei moderni apšvietimo, įgarsinimo ir multimedijos įranga;

• arenoje sukonstruota vienintelė Lietuvoje stacionari ledo gamybos įranga, leidžianti greitai transformuoti arenos salę nuo krepšinio aikštės ar koncertų salės į ledo areną;

• didžiojoje salėje įrengta moderni akustika, specialūs užuolaidų mechanizmai ir nuleidžiamos apšvietimo konstrukcijos, leidžiančios arenoje organizuoti aukštos kokybės renginius;

• taip pat būtinos investicijos apėmė integruotą telefoninio-kompiuterinio ir televizijos tinklo infrastruktūrą, filmavimo ir retransliavimo sistemą bei kitus patobulinimus.

Be būtinųjų investicijų užbaigimo 2012 m. UAB „Kauno arena“ į arenos infrastruktūrą investavo dar 3,4 mln. Lt. Šią sumą įmonė turėjo skolintis bei naudoti nuosavas lėšas. Per 2012 m. lankytojų patogumui buvo įrengti papildomi tualetai Arenos klube, investuota į saugumo įrangą, įrengtos patalpos įmonėms UAB „Callcredit Operations“ ir UAB „Impuls LTU“. Pažymėtina, kad dėl šių atliktų investicijų pastate įsikūrusios įmonės Kaune papildomai sukūrė 120 darbo vietų ir planuoja ateityje didinti įmonių darbuotojų skaičių. Taigi, „Žalgirio“ arena prisideda ne tik prie Kauno miesto kultūrinio gyvenimo gyvinimo, sveiko gyvenimo būdo propagavimo, tačiau ir tiesiogiai prisideda prie užimtumo Kauno mieste skatinimo, kas grįžta į miesto biudžetą per gyventojų pajamų bei kitus mokėtinus mokesčius.

2013 m. pabaigoje jau galėsime palyginti UAB „Kauno arena“ veiklos rezultatus su 2012 m.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų