Žemės ūkio ministerija (ŽŪM) praneša, kad bus keičiamas ženklas, kuriuo žymimi pagal Nacionalinę žemės ūkio ir maisto kokybės (NKP) sistemą pagaminti produktai.
Lietuviškų produktų paklausa, prekybos tinklui „Maxima“ inicijavus kampaniją „Išvien dėl Lietuvos“, išaugo net iki kelių kartų. Skaičiuojama, kad pirkėjai, palaikydami Lietuvos gamintojus ir rinkdamiesi jų atpigintą produkciją, jau sutaupė daugiau nei 3 mln. eurų.
Karantino metu ekonominį neaiškumą patiria ne vienas mažesnis vietos verslas. Šį mėnesį prekybos tinklas "Lidl" startavo su nauja iniciatyva "Remiame mažuosius gamintojus, nes jų darbai dideli ir svarbūs". Taip norima atkreipti dėmesį į smulkiuosius Lietuvos gamintojus ir paraginti pirkėjus juos palaikyti kartu.
Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ kartu su pusšimčiu didžiųjų Lietuvos gamintojų 15 proc. sumažina net 500 populiarių lietuviškų produktų reguliarias kainas. Norima, kad Lietuvoje gaminama produkcija taptų dar patrauklesnė pirkėjams, o suaktyvėsianti jos paklausa skatintų gamybą – stipriai suktų Lietuvos ekonomikos variklį ir padėtų išsaugoti ar net sukurti naujas darbo vietas. Skaičiuojama, kad pradėta kampanija „Išvien dėl Lietuvos“ kas mėnesį pirkėjams padės sutaupyti per 1,5 milijono eurų.
Pernai eksportuota 28,27 mlrd. eurų, importuota – 30,94 mlrd. eurų vertės prekių. Lietuviškos kilmės prekių eksportuota už 17,29 mlrd. eurų. Lietuvos užsienio prekybos deficitas sudarė 2,67 mlrd. eurų, remdamasis galutiniais muitinės deklaracijų, Intrastato ataskaitų ir PVM deklaracijų duomenimis, praneša Statistikos departamentas.
Gegužės 26–31 d. Paryžiuje vyksta Pasaulio gyvūnų sveikatos organizacijos (OIE) 87 generalinė sesija. Kasmetinio renginio metu daugelio pasaulio valstybių vyriausieji veterinarijos pareigūnai tariasi ir diskutuoja gyvūnų gerovės ir sveikatos, užkrečiamųjų ligų, maisto saugos ir kitais globaliai aktualiais klausimais. Lietuvai generalinėje sesijoje atstovauja Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos (VMVT) specialistų delegacija, vadovaujama direktoriaus Dariaus Remeikos.
Per tris šių metų mėnesius buvo nupirkta daugiau lietuviškų produktų negu pernai: pirkdami pieno produktus, duonos gaminius bei daržoves lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ klientai į savo lojalumo korteles susigrąžino daugiau nei 3,3 milijono „Maximos“ pinigų.
Lietuvą ir Kiniją sieja ateities bendradarbiavimo vizija plėtojant žemės ūkio bei maisto sektorių. Jau šiemet penkiuose Kinijos miestuose numatoma surengti lietuviškų maisto produktų pristatymus. Apie tai kalbėta trečiadienį įvykusiame Kinijos ambasadorius Lietuvoje Shen Zhifei ir žemės ūkio ministro Giedriaus Surplio susitikime, rašoma Žemės ūkio ministerijos (ŽŪM) pranešime.
Retas iš mūsų galime įsivaizduoti dieną be pieno, varškės, glaistytų varškės sūrelių ar kitų pieno produktų. Taip juos mėgstantys lietuviai gana greitai pripažino ir pamėgo privataus „Lidl“ prekės ženklo „Pilos“ pieno produktus, bet ar žinojote, kad beveik pusė jų pagaminti Lietuvoje ir negana to – pagal specialius prekybos tinklo receptūros užsakymus?