Akcinė bendrovė „Via Lietuva“ per šiuos metus yra suplanavusi eismo saugumą didinančius sprendimus įgyvendinti visuose šalyje užfiksuotuose vadinamųjų juodųjų dėmių kelių ruožuose ir sankryžose.
Uostamiesčio eismo saugumo klausimus sprendžianti Eismo saugumo komisija išklausė siūlymų, kaip galima būtų sumažinti avarijų skaičių mieste. Kai kurie jų verčia iš koto.
I. Simonaitytės gatvėje tik per plauką pavyko išvengti nelaimės – per pėsčiųjų perėją bėgusio vaiko vos nepartrenkė automobilis. Įvykis nutiko dienos metu, prie „Versmės“ mokyklos.
Policija, vykdydama vieną iš pagrindinių savo uždavinių – eismo automobilių keliais priežiūrą, kartu užtikrindama eismo saugumą, informuoja visuomenę apie eismo dalyvių kontrolės priemones, numatytas organizuoti gruodžio mėnesį šalies mastu.
Šalies keliuose viena po kitos dygsta įvairios kameros, fiksuojančios tiek mašinų greitį, tiek numerius. Kelių direkcija sako, kad radarai skirti avaringumui mažinti ir drausmei didinti, praneša LNK.
Viltis nugaišta paskutinė – vis dėlto kartais ir valdžios ausis pasiekia paprastų žmonių pagalbos šauksmas. Praėjusią savaitę Lygių galimybių kontrolierė Birutė Sabatauskaitė paragino peržiūrėti tvarką, pagal kurią būtų naikinamas vairuotojo pažymėjimo galiojimas vyresnio amžiaus žmonėms.
Prie pat Klaipėdos esantys Jakai gali patekti į rekordų knygą. Centrinėje 1,7 kilometro ilgio Jubiliejaus gatvėje kelininkai sustatė dvi dešimtis kelio ženklų, žyminčių pagrindinį kelią. Gyventojai kelia klausimą, ar tikrai tai užtikrina eismo saugumą? Gal geriau čia būtų įrengti apšvietimą arba pėsčiųjų ir dviračių taką?