Siekiant kontroliuoti naujos itin greitai plintančios koronaviruso atmainos plitimą, namo grįžusiems vilkikų vairuotojams bus rekomenduojama bent parą, kol gaus neigiamą testo rezultatą, neturėti kontaktų su šeima.
Susisiekimo ministras Marius Skuodis sako, kad Lietuvai aktualus kai kurių šalių taikomas vilkikų vairuotojų COVID-19 testavimo klausimas, kurį svarbu koordinuoti ES lygiu.
Vilkikų vairuotojų užsikrėtimo koronavirusu tikimybė yra labai maža – nėra duomenų, kad lietuviai iš Jungtinės Karalystės į Lietuvą galėjo parvežti mutavusį virusą, sako vežėjų aljanso vadovas.
Lietuvoje daugėja darbo imigrantų. Dažniausiai jie atvyksta iš Ukrainos ir Baltarusijos bei įsidarbina vežėjų ar statybos įmonėse. Klysta manantys, kad jie dirba už minimalų atlyginimą.
Kaune – grėsminga situacija: koronaviruso židiniu tapo viena bendrovė. Keliems jos darbuotojams liga jau patvirtinta, tiriama dešimtys kontaktą turėjusių asmenų. Portalui kauno.diena.lt patikimi šaltiniai teigė, kad šiuo metu teigiami yra mažiausiai dešimties darbuotojų tyrimų rezultatai. Nacionalinis visuomenės sveikatos centras tyrimų rezultatų oficialiai dar nepatvirtino.
Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ sako, kad Europos Sąjungos planai įpareigoti vilkikų vairuotojams grįžti namo kas aštuonias savaites lems tūkstančių darbo vietų praradimą.
Vyriausybės atstovai sako, kad Europos Sąjungos (ES) planai įpareigoti vežėjus grąžinti vilkikus į savo šalį mažiausiai kas aštuonias savaites neatitinka Lietuvos interesų.
Europos Sąjungos (ES) institucijos trečiadienį Briuselyje atnaujina derybas dėl daug diskusijų keliančio Mobilumo paketo, kuris, Lietuvos vežėjų teigimu, padėtų Vakarų europiečiams išstumti juos iš rinkos.
Europos Sąjungos institucijos antradienio paryčiais be susitarimo baigė derybas dėl griežtesnių taisyklių vilkikų vairuotojams, kurios, Lietuvos vežėjų teigimu, galėtų išstumti juos iš rinkos.
Europos Sąjungos institucijos pirmadienio vakarą pradėjo svarbias derybas dėl griežtesnių taisyklių vilkikų vairuotojams, kurios, Lietuvos vežėjų teigimu, padėtų Vakarų europiečiams išstumti juos iš rinkos.