Vienur segmentus laikantys varžtai lieka styroti ir kelia grėsmę pradurti automobilių padangas, kitur šalikelėje gulinčios greičio mažinimo kalnelių dalys apskritai pradingsta.
Priešpilio gatvės gale anksčiau taip pat buvo įrengtas toks kalnelis, tačiau laikui bėgant jo nebeliko, o vieną „gulinčio policininko“ dalį kai kas panaudojo savo reikmėms – pakišo po betoniniu tvoros laikikliu veikiausiai tam, kad tvora stovėtų stabiliau.
Rangovai, gavę pranešimą, jau sutvarkė du greičio mažinimo kalnelius Sausio 15-osios gatvėje. Tačiau eilėje dar laukia Birutės, Kretingos ir Priešpilio gatvėse sulūžę „gulintys policininkai“.
Artimiausiu metu pritvirtinti segmentus ruošiamasi Kretingos gatvėje, ties Klaipėdos universiteto „Žemynos“ gimnazija.
Kaip teigė uostamiesčio savivaldybės Transporto skyrius, eismo organizavimo priemonių priežiūrą mieste atliekančiai įmonei gana dažnai tenka remontuoti segmentinius greičio mažinimo kalnelius.
„Dažnai pritvirtinti atlaisvintas greičio mažinimo kalnelių detales tenka dėl gatvių valymo darbų arba dėl intensyvaus eismo, kai kalneliais dažniau važinėja sunkiasvorės transporto priemonės“, – paaiškino savivaldybė.
Klaipėdoje ruošiamasi įrengti ir naujų greičio mažinimo kalnelių. Jų daugiau atsiras Paupių ir Rimkų gyvenamuosiuose rajonuose – Jaunystės ir Lanko gatvėse.
„Šiemet bendruomenių prašymu kiti kalneliai bus įrengiami vėliau. Tai bus daroma miesto savivaldybės Eismo saugumo komisijos nutarimu“, – teigė Transporto skyrius.
(be temos)
(be temos)
(be temos)