Neseniai pasitaikė atvejis, kai pas klientę atvykęs asmuo prisistatė esantis įmonės darbuotojas ir už vandens skaitiklio pakeitimą paprašė sumokėti 70 Eur grynaisiais. Moteris sukčiams perdavė 20 Eur, kadangi nurodytos visos sumos neturėjo. Pasisavinęs pinigus sukčius paprasčiausiai dingo. Raginame gyventojus būti budrius ir nepasikliauti nepažįstamais asmenimis, neduoti jiems grynųjų pinigų ir, įtarus sukčiavimo atvejį, nedelsiant apie tai informuoti policiją telefonu 112.
Taip pat atkreipiame dėmesį, kad visi „Klaipėdos vandens“ darbuotojai:
• dėvi darbo aprangą su aiškiai matomais AB „Klaipėdos vanduo“ skiriamaisiais ženklais;
• turi darbo pažymėjimus su nuotrauka ir patvirtintais įmonės rekvizitais, kuriuos privalo pateikti klientui paprašius;
• niekada neprašo grynųjų pinigų už suteiktas paslaugas ar atliktus darbus.
Beje, primename, kad praktikoje yra pasitaikę ir tokių situacijų, kai sukčiai gyventojams siunčia melagingas trumpąsias SMS žinutes, kuriose pranešama apie įsiskolinimą už suteiktas vandens tiekimo paslaugas, prašo deklaruoti vandens apskaitos prietaisų rodmenis. Tokie pranešimai dažniausiai būna parašyti netaisyklinga kalba. Sukčiai grasina baudomis ir skubina atlikti mokėjimą. Vertinkite tokią informaciją kritiškai ir jokiais būdais neskubėkite bei neatidarykite įtartinų nuorodų, o paspaudus nedelsiant pasikeiskite savo vartotojo prisijungimo duomenis.
Kilus klausimų, klientus visuomet raginame susisiekti su bendrovės klientų aptarnavimo centro konsultantais telefonu +370 46 220 220 arba žinute socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje AB „Klaipėdos vanduo“.
(be temos)