Pereiti į pagrindinį turinį

Pribloškė drąsa: paspirtuku – prieš eismą

2024-11-09 12:00

Klaipėdiečius pribloškė paspirtuku Taikos prospektu dūmusio veikėjo drąsa. Paspirtukininkas nusprendė pasivažinėti prieš eismą autobusams skirta juosta.

Lėkė į miesto centrą

Vyruką, lekiantį paspirtuku, nufilmavo klaipėdiečiai ir pasidalijo vaizdo įrašu.

Veiksmas užfiksuotas Taikos prospekte, ties prekybos centru „Akropolis“.

Paspirtukininkas važiavo kitapus prekybos centro esančia A+ juosta, dūmė miesto centro link.

A juosta skirta tik viešajam transportui. Esant žymėjimui A+, juosta gali važiuoti viešasis transportas, dviračiai, mopedai, lengvieji keturračiai.

Rizikuota gyvybe

Viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ direktoriaus pavaduotojas Andrius Samuilovas nusistebėjo klaipėdiečio ryžtu važiuoti prieš eismą.

„Čia jau tik medikas galėtų tokius veiksmus komentuoti“, – atsiduso A. Samuilovas, paklaustas, kaip turėtų pasijausti autobuso vairuotojas, išvydęs taip atlekiantį paspirtukininką.

Andrius Samuilovas / Š. Mažeikos / BNS nuotr.

„A+ juosta taip pat gali važiuoti automobiliai, pažymėti skiriamuoju ženklu „Neįgalusis“ arba neįgalių asmenų automobilių statymo kortele. Taip pat mašinos, kuriose neįgalieji važiuoja į švietimo įstaigą ar iš jos arba į neįgaliųjų dienos užimtumo centrą ar iš jo, jeigu važiavimo maršrutas suderintas su kelio savininku jo nustatyta tvarka.

Papildomu ženklinimu pažymėjus A+ eismo juostą, ja gali naudotis ir elektromobiliai, taksi, motociklai ir daugiau nei keturis keleivius vežantys automobiliai.

Čia jau tik medikas galėtų tokius veiksmus komentuoti.

Painiava dėl taisyklių?

Kilo klausimas, ar šia juosta galima važiuoti mikrojudumo priemonėmis, jei šalia yra įrengtas dviračių takas.

Kelių eismo taisyklės skelbia, kad draudžiama važiuoti šaligatviu ar važiuojamąja kelio dalimi, jeigu įrengti dviračių takai.

„Kai atsirado leidimas A+ juostomis važiuoti dviratininkams, mus toks sprendimas labai nustebino. A+ juostos atsiradimo esmė – duoti netrukdomą kelią viešajam transportui. Šalia Taikos prospekto įrengtas dviračių takas. Apskritai nuo Kauno gatvės įrengtas ypač puikus – dviratininkai atskirti nuo pėsčiųjų. Aš negaliu atsakyti, kodėl žmogus lenda į važiuojamąją dalį, kai šalia driekiasi saugus dviračių takas“, – pastebėjo A. Samuilovas.

A juostomis kelionės viešuoju transportu yra apie 10 proc. greitesnės. Tokiomis juostomis važiuojantys autobusai vėluoja maždaug du kartus rečiau, o jų greitis padidėja vidutiniškai 10–30 proc.

„Gal prie A+ ženklo reikės dar rodykles nupiešti? Kad kai kas suprastų kokia kryptimi važiuoti?“ – nusistebėjo A. Samuilovas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
:/

Vien gatve važiuoti dviračiu, paspirtuku jau reikia turėti drąsos Lietuvoje. O čia bent jau galėsi bandyti sureaguoti, kad neliktum statistika ant balto lapo. Ar ne toks principas taikomas pėstiesiems einantiems kelkraščiu?
1
0
Jo

Čia tur būt senjoras , jaunimas taip nedaro .
1
0
kaip

Kodėl "sportininlkai" dviratininkai su aptemtom kelnėm po miestą laksto gatvėmis, ir jų niekas nabaudžia nors šalia įrengtos dviračių trąsos. Kaip trukdo eismui tie vabalai
8
-2
Visi komentarai (7)

Daugiau naujienų