„The New York Times“ 8,6 mln. žmonių nusiuntė el. laišką, siūlantį milžinišką nuolaidą, nors jis teoriškai buvo skirtas tik atsisakiusiems prenumeratos.
Šiandieniniame skaitmeniniame pasaulyje per klaidą nusiųsti elektroninį laišką pasitaiko kiekvienam, tačiau tokios klaidos kaina toli gražu nebūna vienoda. Toks neapdairumas, pasirodo, būdingas net ir rimtai kompanijai, kurios veikla susijusi su komunikacija, šiai kainavo išties nemažai, rašo guardian.co.uk.
„The New York Times“ manė, kad siunčia elektroninį laišką keliems šimtams žmonių, kurie neseniai atsisakė elektroninės prenumeratos. Jame buvo siūloma 50% nuolaida 4 mėnesiams, jei jie apsigalvotų ir pratęstų prenumeratą.
Deja, šis auksinis pasiūlymas nukeliavo ne tik į tų kelių šimtų, nutraukusių prenumeratą, elektroninio pašto dėžutes, bet į visų 8,6 milijono žmonių, davusių savo elektroninio pašto adresą „Times“.
Tai buvo pirmoji klaida. Antroji buvo padaryta tuomet, kai „Times“ paviešino tokią žinutę „Jei šiandien gavote elektroninį laišką apie NYT prenumeratos atšaukimą, ignoruokite ją. Ją siuntėme ne mes“.
Bėda ta, kad „Times“ tikrai siuntė originalų laišką ir tai patvirtino „Times“ atstovė spaudai Eileen Murphy.
„Šis elektroninis laiškas buvo skirtas tik mažam prenumeratorių skaičiui, tačiau per klaidą jis buvo nusiųstas visiems žmonėms, kurie „The New York Times“ pateikė savo elektroninio pašto adresą. Mes labai apgailestaujame, kad įvyko tokia klaida“, – rašė E. Murphy.
Vis dėlto, žala jau buvo padaryta. Telefonas netilo, į „Times“ paštą plaukė žinutės. Dienraštis per savo neapdairumą suteikė nuolaidą visiems – net ir tiems, kurie už prenumeratą sėkmingai mokėjo pilną kainą ir nė nesiruošė jos atsisakyti.
E. Murphy sakė, kad dienraštis žmonėms, elektroninį laišką gavusiems per klaidą, nustojo teikti nuolaidą jau apie vidurdienį. Ji nesutiko atskleisti, kiek žalos toks neapdairumas kainavo kompanijai ir kiek žmonių susisiekė su dienraščiu.
Naujausi komentarai