Restoranų tinklą Lietuvoje ir Latvijoje valdančios bendrovės „Čili Holdings“ specialistų pastebėjimu, viešojo maitinimo sektoriuje vyksta teigiami procesai. Skaičiuojama, kad per 2009-2010 m. laikotarpį, konkurencija šioje srityje sumažėjo maždaug 3 proc. Be to, šiuo metu yra kritusi patalpų, įrangos nuomos kaina, o tai palankūs faktai planuojant investicijas ir plėtrą.
„Čili“ atidžiai seka ir ekspertų skelbiamus makroekonominius Lietuvos ir Latvijos rinkų rodiklius. Jų teigimu, jaučiamas nors ir lėtas, tačiau visgi kylimas – prognozuojama, kad Lietuvos BVP kitais metais augs iki 4,5 proc. Vertinant namų ūkių vartojimo prognozes, pastebima, kad šiais metais augimas bus vienas procentas, bet 2012 m. jis sudarys net 3 proc. Savo ruožtu, Pasaulinė restoranų asociacija prognozuoja, kad 2011-2012 metais restoranų rinka augs 3,5-4 proc.
„Jaučiamas pardavimo rodiklių augimas, todėl įgyvendindami plėtros planą, investicijoms skiriame per 3 mln. litų. Ką tik Vilniuje duris atvėrė naujas „Čili“ tinklo restoranas – prekybose centre „Europa“ įsikūrė „Čili kaimas“, o prekybos centre „Big“ netrukus lankytojus kvies dar vienas naujas „Čili Kinija“ restoranas. Šie veiksmai sostinėje papildomai sukurs 60 naujų darbo vietų, o bendrai per šiuos metus mūsų įmonė įsteigė virš 200 darbo vietų“, - sakė UAB „Čili Holdings“ generalinis direktorius Igoris Baikovskis.
Įmonė plėtrą vykdo ne tik Lietuvoje, bet ir Latvijoje. Kaimyninėje šalyje atidarytas dar vienas „Čili pica“ restoranas. Iš viso per 2011 metus duris atvėrė arba netrukus atvers 4 nauji restoranai: sausio mėnesį buvo atidarytas išskirtine Azijos šalių virtuve pasižymintis „Tokyo China“, lankytojus jau kviečia „Čili kaimas“ (PC „Europa“) ir picerija Latvijoje bei įkurtuvių laukianti „Čili Kinija“ (PC „Big“).
Šiuo metu bendrovė „Čili Holdings“ valdo 57 savo restoranus, kurių 43 yra Lietuvoje bei 14 Latvijoje ir 23 frančizinius restoranus – 14 Lietuvoje ir 9 Latvijoje. Viso – 80 maitinimo įstaigų.
Franšizės verslo modelio taikymas – vienas iš „Čli Holdings“ plėtros strategijos etapų. Bendrovės vadovo teigimu, tai efektyvus būdas plėstis ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje.
Lietuviško kapitalo įmonės ir jų prekių ženklai vis labiau domina užsienio verslininkus. Pastaraisiais metais ypač daug pastangų „Čili“ dėjo prekinio ženklo populiarinimui kitose šalyse. Įmonės veikla neliko nepastebėta ir valdžios institucijų. Užsienio rinkų paiešką paspartino ES ir Lietuvos Vyriausybės finansuojamas projektas „UAB „Čili Holdings“ eksporto rinkų plėtra didinant įmonės prekės ženklo žinomumą“. Šis projektas yra finansuojamas pagal programą „Naujos galimybės“.
Restoranų tinklas nuolat investuoja ir į paslaugų bei klientų aptarnavimo kokybę, tobulina „Draugų“ lojalumo programą. Šiuo metu šiai programai priklauso per 300 tūkst. narių. Įmonės atstovų teigimu, tai akivaizdus įrodymas, kad einama teisinga linkme.
Naujausi komentarai