Stilistė ir tinklaraščio apie madą TryOn.lt autorė Kristina Danilevičė sako, kad nevengia lankytis didelėse žinomų prekinių ženklų parduotuvėse, tačiau įdomiausių dalykų randa ne ten.
„Galvoju, kad įdomių „perliukų“ galima rasti ir mažose parduotuvėlėse, butikuose, nevengiu apsilankyti dėvėtų drabužių parduotuvėse. Dabar dažnai perku ir internetinėse parduotuvėse, atsivežu iš užsienio. Žinoma, lankausi ir didelėse parduotuvėse, kur tikrai yra iš ko rinktis. Tačiau ten įsigijus drabužį – didesnė tikimybė sutikti gatvėje žmogų, kuris bus apsirengęs taip pat“, – pasakojo pašnekovė.
Pasak jos, moterys turėtų labiausiai investuoti į kokybišką avalynę ir rankinę – tokie daiktai tarnauja ne vienerius metus.
„Laikausi taisyklės, kad verta pataupyti džinsų ar palaidinės sąskaita tam, kad būtų galima įsigyti kokybiškus batus ar odinę rankinę, odinį švarką. Todėl kasdieninę suknelę, palaidinę ar džinsus, kurie bus dėvimi vieną ar kelis sezonus galima pirkti ir pigesnius, ne tokios aukštos kokybės“, – patarė mados žinovė.
34-erų metų Robertas, kuris dirba IT specialistu sako, kad ypatingų madų nesivaiko, tačiau pirmenybę taip pat teikia nedidelėms parduotuvėms. Čia užsukęs kaunietis dažniausiai pajaučia ypatingą dėmesį.
„Tikrai nesivaikau naujausių madų, išskirtinių rūbų. Svarbiausia, kad mažesnėse parduotuvėse galiu sulaukti išskirtinio dėmesio, patarimų. Pasiūlo, suderina drabužius, pataria, kas labiau tinka ar apsimoka. Ypač verta pirkti ten, kur aptarnauja patys savininkai“, – pabrėžė Robertas.
Kaune įsikūrusiame prekybos miestelyje „Urmas“ iš viso veikia beveik 2 tūkst. 500 parduotuvių, iš kurių apie 60 proc. – visai nedidelės smulkiojo verslo įmonės.
„Pas mus įsikūrusios mažos parduotuvėlės turi savą pirkėją. Vienos jų – butikai, siūlantys madingiausius, išskirtinius drabužius, kitose – labiau įprastos prekės. Pirkėjai renkasi pagal savo poreikius, bet galima sakyti, kad visus juos jungia vienas dalykas – ypatingas ryšys su pardavėju. Jei didesnėse parduotuvėse galima tikėtis didesnio pasirinkimo ir erdvės, tai mažesnėje dažniau sulauksite ypatingo dėmesio ir tik jums subalansuoto aptarnavimo. Daugelis smulkiųjų prekybininkų pas mus turi nuolatinius klientus, o apie išskirtinį aptarnavimą sklinda rekomendacijos iš lūpų į lūpas. Žinome atvejų, kai krautuvėlės savininkas patikusį drabužį leidžia parsinešti į namus, o sumokėti galima ir vėliau. Didesnėse parduotuvėse tokio pasitikėjimo tikėtis beveik neįmanoma“, –apie didžiųjų ir mažųjų parduotuvių skirtumus pasakojo „Urmo“ rinkodaros vadovas Jonas Plenta.
Naujausi komentarai