Fotoreportažas iš vasario mėnesio parodų Paryžiuje Pereiti į pagrindinį turinį

Fotoreportažas iš vasario mėnesio parodų Paryžiuje

Didžiausią atgarsį jau ir Lietuvoje kelianti paroda – „Dolce&Gabbana“ mados namų ekspozicija žaviu pavadinimu „Iš širdies į rankas“ atspindi „kūrybinį ir meninį dueto palikimą“, kaip teigiama parodos anonse. Didžiulės sėkmės sulaukusi Milane, į Paryžių paroda atkeliavo sausį ir buvo rodoma ten iki kovo 25 d.

Jūsų dėmesiui – sicilietiškos baroko dvasios kupinas italų mados dueto kolekcijos epizodas, tradicinių salos kostiumų ir prabangios „Dolce&Gabbana“ vizijos junginys, kuriame netrūksta nei suknelių, nei aksesuarų, nei namų dekoro elementų („Smeg“ šaldytuvai „Dolce&Gabbana“ stiliumi – viena netikėčiausių parodos detalių).

Antroji paroda, apie kurią taip pat jau sklando lietuviški atsiliepimai, – poparto ekspozicija „Pop Forever. Tom Wesselmann &…“ „Louis Vuitton Foundation“ erdvėse. Kaip sakė menininkas Saulius Vaitiekūnas, „ten galima pamatyti visus žymiausius pasaulio poparto kūrėjus“. Tiksliau, buvo galima pamatyti, nes vasario 24 d. paroda pasibaigė.

K. Stankevičiūtės nuotr.

JAV menininko Tomo Wesselmanno darbų retrospektyva buvo eksponuojama su daugybe kitų poparto klasikų (keista šiuos du terminus vartoti viename žodžių junginyje) ir originalių jų žinomiausių darbų – nuo Andy Warholo sukurto Marilyn Monroe popportreto ir Marcelio Duchamp’o pisuaro subtiliu pavadinimu „Fontanas“ iki Jeffo Koonso balioninio šuniuko ir Yayoi Kusamos taškuotos skulptūrinės kompozicijos. T. Wesselmannas – universalus menininkas, išbandęs įvairiausius poparto stilius ir formatus. Siūlome pasigrožėti jo abstrakčių 3D koliažų serija.

K. Stankevičiūtės nuotr.

Trečiasis reportažas – visai netikėtai aptikta žymiausio Prancūzijos sidabrinių indų gamintojo „Christofle“ ekspozicija Taikomųjų menų muziejuje. 1830 m. juvelyro Charles’io Christofle ir jo partnerio Henri Bouilhet įkurta įmonė sėkmingai pergyveno visas XX a. negandas ir gyvuoja iki šiol. Savo gaminiais aprūpinusi žinomiausias prancūzų šeimas, valstybės veikėjus ir žymiausias kompanijas („Christofle“ induose maistas buvo serviruojamas ir transatlantiniame laineryje „Normandie“, ir „Air France“ verslo klasės keleiviams, ir Rytų ekspreso keliauninkams, iš jų vaišinosi ir karališkosios Europos šeimos, ir Prancūzijos prezidentūros svečiai), kompanija ir šiandien siūlo labai įvairų gaminių asortimentą.

K. Stankevičiūtės nuotr.

Parodoje galima išvysti apie 1 tūkst. objektų – nuo arbatinių šaukštelių iki milžiniškų vazų, sieninių laikrodžių ir art deco stiliaus kavos ir arbatos serviravimo indų. Jei būsite Paryžiuje kovą ar balandį, verta užsukti (paroda veikia iki balandžio 20 d.).

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Eric Jones
prieš 14 val.

Hello Diena Administrator, My name is Eric and, unlike many emails you may receive, I would like to provide you with a word of congratulations – well done! What for? Part of my job is to review websites, and the work you’ve done with Diena certainly stands out. It’s clear you have taken building a website seriously and made a real investment of effort into making it top quality. However, there is, indeed, a question… So, when someone such as me stumbles upon your site – maybe at the top of the search results (great job, by the way) or just through a random link, how do you know? More importantly, how do you make a connection with that person? Studies show that 7 out of 10 visitors leave – they’re there one second and then gone. Here’s a way to create immediate engagement that you may not have known about… Web Visitors Into Leads is a software widget that works on your site, ready to gather any visitor’s Name, Email address, and Phone Number. It lets you know immediately that they’re interested – so that you can speak to that lead while they’re actually browsing Diena. Please see this URL to experience a Live Demo with Web Visitors Into Leads now to see exactly how it works: ****://trustedleadgeneration**** It can be a significant improvement for your business – and it gets even better… once you’ve gathered their phone number, with our new SMS Text With Lead feature, you can immediately start a text conversation – right away (and there’s actually a notable difference between contacting someone within 5 minutes versus 30 minutes.) Additionally, even if you don’t close a deal right away, you can follow up later on with text messages for new offers, content links, or just friendly notes to build a relationship. Everything I’ve described is straightforward, user-friendly, and effective. Please see this URL to learn what Web Visitors Into Leads can do for your business: ****://trustedleadgeneration**** You could be converting significantly more leads today! Eric PS: Web Visitors Into Leads offers a 14-day trial – and it even includes International Calling. You have customers ready to talk with you right now… don’t keep them waiting. Please see this URL to use Web Visitors Into Leads now: ****://trustedleadgeneration**** If you'd like to Want to receive less emails, or none whatsoever? Update your email preferences by clicking here. click here ****://trustedleadgeneration****/unsubscribe.aspx?d=diena****
0
0
Visi komentarai (1)

Daugiau naujienų