Pereiti į pagrindinį turinį

Pristato moterims skirtą drabužių liniją: kai susipina elegancija ir rokenrolas

2022-06-05 13:00
DMN inf.

Lietuviškos mados pasaulyje gimė naujas prekės ženklas „Scale 11“. Moterims skirtą drabužių liniją pristato architektė Indrė Dorofėjūtė. Sukurti kolekciją įkvėpė 7–8-ojo dešimtmečių dvasia ir noras puošti moteris drabužiais, kuriuos su malonumu dėvi pati.

Ryškiai: kolekcija skirta moterims, kurios leidžia sau būti spalvingoms. Ryškiai: kolekcija skirta moterims, kurios leidžia sau būti spalvingoms. Ryškiai: kolekcija skirta moterims, kurios leidžia sau būti spalvingoms. Ryškiai: kolekcija skirta moterims, kurios leidžia sau būti spalvingoms. Ryškiai: kolekcija skirta moterims, kurios leidžia sau būti spalvingoms. Ryškiai: kolekcija skirta moterims, kurios leidžia sau būti spalvingoms. Ryškiai: kolekcija skirta moterims, kurios leidžia sau būti spalvingoms. Ryškiai: kolekcija skirta moterims, kurios leidžia sau būti spalvingoms. Ryškiai: kolekcija skirta moterims, kurios leidžia sau būti spalvingoms.

I.Dorofėjūtė prisimena, kaip vaikystėje su malonumu stebėdavo mamą, siuvančią drabužius. Šypseną sukėlė rastas vaikystės piešinys, kuriame pavaizduota podiumu einanti moteris su prierašu: „Kai užaugsiu, būsiu rūbų modeliuotoja.“

Nors Indrę visada domino mada, ji pasirinko architektūros studijas, o vėliau – interjero dizainą. Šiandien ji – viena žinomiausių šalies interjero dizainerių, vadovaujanti nuosavai studijai ir pelniusi daugybę apdovanojimų. Dizainerė nežada atsisakyti savo darbo, o drabužių kūrimas yra širdžiai miela veikla.

„Pirmoji kolekcija sukurta per keturis mėnesius, o idėjų turiu daugybę. Pradėjus kurti sunkiausia rasti profesionalių siuvėjų. Ši veikla man labai įdomi, su dideliu smalsumu gilinuosi į audinių subtilybes“, – pasakoja I.Dorofėjūtė.

Mane įkvepia 7–8-ojo dešimtmečių mada, asmenybės, filmai ir muzika. Tai buvo ypatingas laikmetis, kai viskas sukosi apie laisvės troškimą.

Dizainerė prekės ženklo pavadinimui ieškojo žodžio, kuris jungtų architektūrą ir madą. Taip I.Dorofėjūtė prisiminė žodį „mastelis“, kuris anglų kalba skamba „scale“. Tiek kuriant interjerus, tiek drabužius Indrei svarbios proporcijos. Skaičius 11 taip pat turi simbolinę reikšmę. Prekės ženklas dienos šviesą išvydo birželio 1 d., Indrės gimtadienis liepos 1 d., o 11 – jos laimingas skaičius.

„Mane įkvepia 7–8-ojo dešimtmečių mada, asmenybės, filmai ir muzika. Tai buvo ypatingas laikmetis, kai viskas sukosi apie laisvės troškimą, džiugią disko muziką, mada dvelkė moteriškumu ir drąsa“, – pasakoja prekės ženklo sumanytoja.

Ryškiai: ko­lek­ci­ja skir­ta mo­te­rims, ku­rios lei­džia sau bū­ti spal­vin­goms. „Po dar­bo die­nos no­ri­si pa­si­puoš­ti taip, kad jaus­tu­mei­si ypa­tin­ga, spin­du­liuo­tum drą­sa“, – sa­ko jos kū­rė­ja I.Do­ro­fė­jū­tė. / Asmeninio archyvo nuotr.

Fotosesija vyko dizainerei artimose vietose. Pirmoji – vinilinių plokštelių parduotuvė. Indrės namuose yra patefonas, ji labai mėgsta pirkti plokšteles ir jų klausytis. Vilniuje esanti bareljefinė siena atspindi dizainerę kurti įkvepiančią senąją architektūrą. Smėlio karjeruose įamžintas Indrei priklausantis kemperis simbolizuoja amerikietiškosios laisvės pojūtį ir mėgstamas keliones. Drabužių pavadinimai taip pat atspindi to laikmečio dvasią. Platėjantys džinsai pavadinti „Charlie's Angel“, suknelės „Woodstock“, „California Dreamin“, „Twiggy“, „Boho Goddess“ ir kt.

„Ši kolekcija skirta moterims, kurios leidžia sau būti spalvingoms. Po darbo dienos norisi pasipuošti taip, kad jaustumeisi ypatinga, spinduliuotum drąsa. Įsivaizduoju, kad mano kurtus drabužius atras savimi pasitikinčios moterys, kurių širdyje elegancija susipina su rokenrolu. Šios moterys mėgsta šokti, išsiskirti minioje ir būti laisvos. Joms nesvetimas menas, meilė savo kūnui ir gyvenimui“, – pasakoja I.Dorofėjūtė, šaltajam sezonui planuojanti paltų ir vakarinių suknelių kolekciją.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų