Keturias savaites trukęs Niujorkas–Londonas–Milanas–Paryžius mados maratonas baigėsi. Portalas 1diena.lt pristato išskirtinius kadrus, atskleidžiančius aukštosios mados užkulisius.
Bene laukiamiausia Paryžiaus mados savaitės kolekcija buvo anapilin iškeliavusio britų dizainerio Alexanderio McQueeno mados namų apdarai.
Juos pristačiusi debiutuojanti dizainerė Sarah Burton maloniai nustebino – ji sekė garsiojo dizainerio stiliumi, tačiau jį palengvino bohemiškais motyvais.
Mados ekspertus aikčioti privertė „Chanel“ kolekcija. Dizaineris Karlas Lagerfeldas atidavė duoklę mados namų tradicijoms ir pristatė juodai baltus moteriškus kostiumus ir sukneles. Tačiau rimtį išsklaidė išskirtine drabužių puošyba – futuristinio stiliaus taškeliais, žvyneliais, ir prie klasikinio švarko derinamais šortais.
Paryžiaus mados fiesta itin stebino kontrastais. Štai „Lanvin“ moteris – moderniųjų laikų gladiatorė, „Valentino“ – gležna ir mergaitiška, o Pierre‘o Cardino – lyg nužengusi į praeitį: pasipuošusi XX a. dešimtojo dešimtmečio „topu“ - kosminiu kostiumu, rožiniais aksesuarais, neonine suknia.
„Miu Miu“ pasiūlė skrieti toliau į ateitį – kolekcijoje sėkmingai suderino baikerių kultūrą, mokslinę fantastiką ir futurizmą. „Prada“ moterį mato kosmopolitiška, besislepiančią po Japonijos raštais, Afrikos motyvais ir Pietų Amerikos saule.
„Louis Vuitton“ taip pat įkvėpė Rytai – ši kolekcija kupina japoniškų, gamtos motyvų.
O nusivylimo atodūsiai palydėjo elegancijos pritrūkusią „Christian Dior“ „mozaiką“ iš retro stiliaus, havajietiškų ir marinistinių motyvų.
Naujausi komentarai