Baltijos jūroje daugėja laivų, kurie gabena chemines medžiagas. Tai ypač susieta su krovinių transportavimu tarp Rusijos ir Vakarų Europos uostų.
Jei įvyktų cheminio tanklaivio avarija, mažos šalys, kaip Lietuva, Latvija ar Estija, sunkiai susitvarkytų su pakrančių taršą.
Estija pareikalavo, kad ES skirtų daugiau pinigų aplinkosauginėms priemonėms prieš taršą iš laivų stiprinti. Pageidaujama, kad ES būtų sukurta vieninga Baltijos jūros pakrančių ir Suomijos įlankos gelbėjimo nuo taršos padarinių sistema.
Tokie estų reikalavimai skamba visose tarptautiniuose jūrinių ir aplinkosaugos organizacijų forumuose. Tokią estų idėją remia Suomijos, Latvijos, Lietuvos atstovai.
Laivuose didėja krovinių kiekiai, pavojingų cheminių medžiagų taip pat gabenamos didesnės dalys. Todėl cheminės taršos nafta ar jos produktais, pavojingomis cheminėmis medžiagomis pavojus tik didėja.
Naujausi komentarai