Žinoma, „Apple“ turi minias gerbėjų, pasirengusių kiauras paras stovėti eilėse dėl naujo „iPhone“, tačiau pasvarstykime blaiviai. Kitų gamintojų išmaniuosiuose telefonuose seniai yra belaidis įkrovimas, o „aifone“? Nėra. Belaidžio duomenų perdavimo technologija NFC? Teisingai – irgi nėra. Keičiamas akumuliatorius, platesnė atmintis, dviejų SIM kortelių palaikymas? Nesvajokit.
Bet kodėl? Juk nepaisant archajiškumo „iPhone“ nuo konkurentų kaina neatsilieka! O gal čia rinkodara? Iš dalies. Tačiau ne visai. Nes „Apple“ vadovas Timas Cookas interviu leidiniui „Bloomberg“ paaiškino, kad inovacijų kompanijos produktuose nėra todėl, kad… „Apple“ visai ir nesiekia visur pirmauti.
Inovacijų kompanijos produktuose nėra todėl, kad… „Apple“ visai ir nesiekia visur pirmauti.
T. Cookas pareiškė, kad visiškai pritaria kritikų pozicijai, kad kompanija visokias naujoves įdiegia gerokai vėliau už konkurentus. Tačiau tai, pasak „Apple“ vadovo, visai nereiškia kažko blogo. Jis tvirtina, kad „Apple“ užduotis – leisti ne naujausius gaminius, o suteikti vartotojams tai, kas išties pagerintų jų gyvenimą. O „nauja“ ne visada reiškia „geriau“.
Prisiminus istoriją, pavyzdžiui, „iPodas“ toli gražu nebuvo pirmasis nešiojamasis grotuvas, „iPhone“ nebuvo pirmasis išmanusis telefonas, o „iPad“ nebuvo pirmoji planšetė. Tačiau šie prietaisai mielai perkami visame pasaulyje.
„Apple“ vadovas pakomentavo ir priekaištus dėl aukštos produktų kainos. Pavyzdžiui, naujausias iš jų – išmanioji „HomePod“ kolonėlė – kainuoja 350 dolerių, į ką T. Cookas atsako: „Jei pamenate, kai pristatėme „iPod“, daugelis abejojo, kokių galų mokėti net 399 dolerius už MP3 grotuvą. Kai anonsavome „iPhone“, vyko tas pats. Su „iPad“, suprantama, istorija pasikartojo. Tačiau visi šie produktai buvo sėkmingi“. Šachas ir matas, nekentėjai!
Naujausi komentarai