Pereiti į pagrindinį turinį

Šiuolaikinis biuras: įprastas lentas keičia interaktyvūs ekranai

2014-11-18 09:16
DMN inf.
Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr. / Shutterstock nuotr.

Įmonių biuruose vis labiau įsigali skaitmeninės technologijos – ant vis daugiau biurų sienų spindi margaspalviai ekranai, kurie keičia įprastą biurų aplinką, rašymo ar skelbimų lentas ar paveikslų reprodukcijas. Interaktyvūs ekranai ne tik kuria modernaus biuro įspūdį, tačiau teikia ir praktinę naudą – tai ir efektyvi priemonė vidinei komunikacijai su darbuotojais.

Interaktyvios ekranų ir vaizdo sienų sistemos – dar kitaip vadinami "digital signage" sprendimais.

Specialistų teigimu, jau nieko nestebina, kai interaktyvūs ekranai naudojami pasiekti savo esamus ir potencialius klientus: per pastaruosius metus Lietuvoje veikiančiose prekybos centruose, parduotuvėse, kino teatruose, viešbučiuose, baruose, bankuose, universitetuose, viešajame transporte digital signage ekranų pastebimai padaugėjo.

„Dabar matome naują tendenciją – interaktyvių ekranų sistemas įmonės pradėjo diegti savo biuruose. Pastebime, kad vis daugiau įmonių, atnaujindamos biurus, siekia sukurti modernios ir šiuolaikiškos bendrovės įspūdį, todėl investuoja į tokias skaitmenines technologijas, kaip interaktyvių ekranų sistemos. Be to, ekranuose galima vizualiai pertekti informaciją apie įmonę, demonstruoti darbuotojams svarbias žinias – pavyzdžiui, statistinius įmonės pasiekimų rodiklius ir panašiai. Esant poreikiui, esamą informaciją galima greitai pakeisti nauja“ , – "digital signage" privalumus vardija D. Stukas.

Nuo įvaizdinių klipų iki gimtadienio sveikinimų

Ekranų sistemas jau pasirinkusių įmonių teigimu, sistemos padeda skatinti pardavimus sprendimo priėmimo vietoje, stiprina prekės ženklą ir jo atsimenamumą, leidžia išsiskirti iš kitų, o klientams kuria naujus potyrius.

Specialistas pabrėžė, kad biuruose naudojant interaktyvius ekranus reprezentaciniais tikslais, jie dažniausiai įrengiami biurų laukiamuosiuose, konferencijų ir posėdžių salėse – ten kur lankosi verslo partneriai, klientai. Tuomet ekranuose dažniausiai rodomi įvaizdiniai ar reklaminiai klipai – siekiama sukurti įspūdį į biurą užsukusiam svečiui.

Jei ekranai naudojami vidinei įmonės darbuotojų komunikacijai, tai juose dažniausiai mirga pranešimai apie įmonėje vykstančius renginius, seminarus ar kita naudinga informacija (naujienų portalų antraštės, orų prognozė).

„Kai kuriose įmonėse ekranai panaudojami netgi labai originaliai – pavyzdžiui, pasveikinti vadovą su Boso diena, darbuotojus – gimtadienio proga. Taip pat galima skelbti įvairius konkursus darbuotojams, skatinti vyrams auginti barzdas“, – pasakojo D. Stukas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų