Pereiti į pagrindinį turinį

Rusijoje prireikė požeminio autobuso

2013-11-09 08:30
ebus.lt
AutoWP.ru nuotr.

Žemutinio Naugardo įmonė „Technoservis“ pagal kompanijos „Uralkalij“ užsakymą suprojektavo ir pagamino 24 vietų transporto priemonę šachtininkams vežioti.

„Krot“ (Kurmis) T-3220 pavadina transporto priemonė sumontuota ant PAZ-3205 važiuoklės su viengubais ratais gale.

Vairuotojo kabina ir keleivių salonas sumontuoti kaip atskiri moduliai; prieš juos sujungiant, į šachtą nuleidžiami 3,50x1,45 m dydžio kabinos.

Autobuso variklis – japoniškas, keturių cilindrų „Toyota-5L“. Kiti mazgai bei agregatai – rusiški; vairo stiprintuvas ir hidraulinis siurblys – „KAMaZ“, iš „Volga GAZ 3102“ pasiskolintas radiatorius, iš GAZ-66 – pavarų dėžė.

Tokie autobusai gali važinėti po žeme net ir siaurais bei stačiais koridoriais. Beje, greitis šachtose ribojamas iki 20 km/val., tik ypatingais atvejais autobusas gali važiuoti 40 km/val. greičiu.

„Krot“ sumontuota speciali gaisro gesinimo įranga „Doping-2“, dviguba išmetamųjų dujų išvalymo sistema.

Požeminis autobusas gali važinėti ir įprastais keliais, kadangi jame sumontuota visa reikalinga įranga. „Krot“ kaina – 25-30 tūkst. dolerių.

„Krot“ T-3220 techninės savybės

Ratų formulė – 4x2 (gali būti 4x4);
Sėdimų vietų – 34+2;
Matmenys – 6100х2220х2250 mm
Prošvaisa – 230 mm
Apsisukimo spindulys – 7 m
Įveikiamas pakilimas – 16°
Variklis – dyzelinis, „Toyota-5L“, 67 kW (92 AG), esant 4000 aps./min.
Maksimalus sukimo momentas – 192 Nm, esant 2400 aps./min.
Kuro bako talpa – 60 l

Už dešiniosios priekinės sėdynės sumontuotas bakas su vandeniu, kuris skirtas išmetamosioms dujoms išvalyti.

Autobuso stoge sumontuotas avarinis išėjimas, dešinioji kėbulo pusė aklina – tam atvejui,  jei transporto priemonė prisiliestų prie požeminio koridoriaus.

Bereg.ru nuotr. Krot Т3220

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų