Šia nuotrauka ir istorija buvo pasidalyta feisbuke.
Užsukęs į „Iki“ parduotuvę Kaune, Taikos pr., vyras nusprendė pasinaudoti savitarnos kasa. Viskas sekėsi sklandžiai. Iki tol, kol reikėjo atsiskaityti.
Savitarnos kasos ekranas rodė, kad už prekes reikia mokėti 20,15 eurų, o atsiskaitymo kortele terminalas informavo, kad laukia mokėjimo ir bus nuskaičiuota visai kita – daug didesnė – suma (34,59 euro).
Pirkėjas nurodė, kad pastebėjęs skirtumą nusprendė atsiskaityti grynaisiais. Parduotuvės atstovai, kauniečio teigimu, negalėjo jam atsakyti, kodėl buvo toks skirtumas. Vyras ragino atidžiau žiūrėti, už ką ir kiek reikia iš tiesų mokėti.
Portalas kauno.diena.lt susisiekė su prekybos centro atstovais. Patvirtino, kad taip būta.
„Visų pirma, labai atsiprašome kliento už nesklandumus. Trečiadienį, gegužės 24 d., kada Jūsų minimas klientas lankėsi parduotuvėje nuo 17 val. iki 18.40 val. buvo sutrikusi kortelių skaitytuvo sistema. Visiems klientams skaitytuvas rodė 34,59 eur, tačiau pats aparatas neveikė, t.y. klientai, kaip ir Jūsų minimas klientas, negalėjo atsiskaityti iš viso bankinėmis kortelėmis skaitytuve. Pirkėjai galėjo už prekes atsiskaityti tik grynaisiais pinigais. Kai atsiskaitai grynaisiais pinigais, sumą rodo savitarnos kasų ekranas. Apie 18.40 val. sutrikimas buvo pašalintas ir skaitytuvai vėl pradėjo veikti. Atsiprašome dar kartą kliento, kad teko jam už pirkinius atsiskaityti grynaisiais pinigais”, – komentavo „IKI Lietuva“ komunikacijos vadovė Vaida Budrienė.
Naujausi komentarai