Anksčiau, pasak vyro, spūstys, jeigu ir būdavo, tai tik jau beveik pervažiavus M.K.Čiurlionio tiltą.
Liepą uždarius Vytauto Didžiojo tiltą, spūstys driekėsi jau per visą M.K.Čiurlionio tiltą. Bet ir tai jos negali prilygti situacijai, kuri vyksta, kai prie Geležinkelio stoties buvo iškasta dalis gatvės.
Skaitytojas pasakojo, kad tiltu jis važiuoja kasdien. Per piką nedidelę atkarpą nuo tilto pradžios iki stoties nuvažiuoti pavyksta per maždaug 25 min.
To priežastis – dėl remonto darbų nuo trijų iki vienos susiaurinta M. K. Čiurlionio gatvė prie Geležinkelio stoties.
„Visi ten bando iš visų juostų tilpti į vieną, plius dar autobusai išvažiuoja, o išvažiuodami jie įsijungia žalią mygtuką, automatiškai visas eismas stoja“, – kalbėjo kaunietis.
Jis stebėjosi, kodėl palikta tik viena eismo juosta. „Išgraužė žalią juostą, galvojau vien dėl to, kad padarytų dvi laikinąsias eismo juostas geltonomis linijomis. Jos būtų siauresnės, bet viskas gerai, transportas būtų tilpęs. Bet išgraužė ir paliko. Transportas turi spaustis į vieną juostą“, – dėstė skaitytojas.
Išgraužė ir paliko. Transportas turi spaustis į vieną juostą.
Kauno savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis portalui kauno.diena.lt aiškino, kad minėtoje vietoje bendrovė „Kauno energija“ vykdo šilumos tiekimo tinklo remonto darbus. Vamzdyno montavimo darbai turi būti atlikti iki spalio 15 dienos.
Bendrovė „Kauno energija“ informavo, kad užsitęsė procedūros dėl konkurso įgyvendinimo, todėl fiziškai darbai buvo pradėti tik liepos mėn. Darbų vykdymo metu, atkasus tranšėją buvo rasti ne tie vamzdyno gyliai nei buvo nurodyta projekte, dėl nenumatytų darbų turėjo būti priimti kiti sprendimai, todėl palikta viena eismo juosta.
Norite pranešti naujieną? Rašykite mums adresu [email protected] arba spauskite čia.
Naujausi komentarai