Nėra priežiūros ir disciplinos?
Dėl darbo reikalų dažnai Lietuvos pašto skyriuose besilankantis skaitytojas į Kauno „Akropolyje“ esantį skyrių užsuko antradienio popietę. Čia jį nustebino pamatytas vaizdas.
„Pašto viduje buvo kokie aštuoni žmonės, už durų – dar kokie penki. Eilė lyg ir yra, bet pačiame skyriuje yra klientų eilės reguliavimo aparatas, tad atėjęs žmogus turi atsispausdinti savo numeriuką, jie visi eina vidun, tada kai kurie nežino, ką spausti, pradeda tarpusavyje šnekėtis, kažkas eina į vidų laišką pakuoti. Numeriuko paspaudimas praranda prasmę, nes būtent dėl to žmonės lenda į skyriaus vidų. Juk jei pašte aptarnauja du tris žmones, tai kam tada tas numeriukas, juk būna gyva eilė. Anksčiau tai buvo aktualu, bet dabar gal reikia naikinti šią tvarką – juk ir laukti už durų reikia ne per lietų, o po stogu. Darbuotojos įnikusios į savo darbą, jos ten nuolat tarpusavyje tariasi, tai joms nesvarbu, nei kiek žmonių viduje, nei ką jie daro, nei kaip daro“, – pasakojo vyras.
Skaitytojo nuotr.
Pašnekovas teigia, kad ne visuose Lietuvos pašto skyriuose žmonės nepaiso karantino reikalavimų. Anot pašnekovo, A. Juozapavičiaus pr. esančiame pašto skyriuje visi klientai laukia lauke. „Ar šalta, ar lyja, visi stovi lauke ir laikosi dviejų metrų. Viduje būna trys keturi žmonės, ne daugiau. Niekas nelenda į vidų, visi tvarkingai laukia eilutėje“, – pasakojo vyras.
E. Atkočiūnui Kauno „Akropolyje“ esančiame pašto skyriuje užkliuvo ir su karantino ribojimais susijusios informacijos pateikimas. „Lipdukas, ant kurio parašyta, kad pašto viduje gali būti ne daugiau nei 4 žmonės, nėra priklijuotas aiškioje vietoje, ant durų, jis – už kampo, kairėje pusėje, vitrinoje. Nei ten jį kas mato, nei kam ten jis įdomus“, – vardijo kaunietis.
Skaitytojo nuotr.
„Kiekvieną dieną ten tas pats – nulis priežiūros ir disciplinos. Susidaro įspūdis, kad paštas tampa negera vieta susitikimams ir susibūrimams“, – sakė skaitytojas.
Aparato perkelti už pašto skyriaus ribų negali
Kiekvieną dieną ten tas pats – nulis priežiūros ir disciplinos. Susidaro įspūdis, kad paštas tampa negera vieta susitikimams ir susibūrimams.
Kauno „Akropolio“ valdytoja Brigita Kuodytė atkreipė dėmesį, kad už klientų srautų reguliavimą ir kitų numatytų saugumo priemonių laikymąsi konkrečiose prekybos bei paslaugų teikimo vietose yra atsakingi prekybos centro nuomininkai. „Savo ruožtu, siekdami užtikrinti lankytojų srautų reguliavimą prekybos centro bendrosiose erdvėse, pasitelkiame papildomus apsaugos darbuotojų išteklius bei specialų prekybinių erdvių ženklinimą. Taip pat atliekame bendrų patalpų dezinfekciją, užtikriname tinkamą jų vėdinimą, bendrose erdvėse rūpinamės būriavimosi bei kaukių dėvėjimo kontrole. Lankytojų ir darbuotojų saugumas šiuo metu išlieka svarbiausiu mūsų prioritetu, todėl aiškinsimės esamą situaciją kartu su nuomininku bei nedelsiant imsimės veiksmų, kad tokie atvejai daugiau nepasikartotų“, – sakė B. Kuodytė.
Kauno „Akropolio“ valdytoja visus lankytojus ragina elgtis atsakingai: atvykus į prekybos centrą taisyklingai dėvėti veido kaukes, dezinfekuoti rankas, nesibūriuoti bei laikytis saugių atstumų.
Lietuvos pašto Komunikacijos departamento vadovė Ugnė Bartašiūtė portalui kauno.diena.lt taip pat tikino, kad gyventojų ir darbuotojų saugumas yra vienas svarbiausių prioritetų. „Griežtai laikomės numatytų karantino taisyklių bei rekomendacijų. Pašto skyriuose darbuotojai dėvi apsaugines kaukes, darbuotojus ir klientus skiria specialios pertvaros, paviršiai reguliariai dezinfekuojami. Taip pat ribojamas ir vienu metu patalpoje esančių klientų srautas – šiuo metu patalpoje vienu metu gali būti 6 žmonės, veikia 3 klientų aptarnavimo langeliai. Informacija apie klientų skaičiaus ribojimą yra pakabinta ant įėjimo į skyrių durų, taip pat dar keliose vietose pačiame skyriuje – ši informacija tikrai matoma. Taip pat tiek skyriaus viduje, tiek už jo ribų (iki pat įėjimo į prekybos centrą „Akropolis“) grindys yra pažymėtos specialiais lipdukais, kurie nurodo, kokiu atstumu klientai turėtų stovėti vienas nuo kito“, – vardijo Lietuvos pašto atstovė.
Anot jos, dauguma klientų yra supratingi, laikosi saugumo taisyklių, tačiau pasitaiko ir tokių, kurie ne visada linkę laikytis saugaus atstumo nuo kitų klientų. „Tokiais atvejais skyriaus darbuotojos atkreipia klientų dėmesį į saugumo taisykles, prašo palaukti už durų, laikytis vienas nuo kito saugaus atstumo. Klientai dažniausiai pasitaiso. Už skyriaus ribų bendrą tvarką prižiūri prekybos centro apsaugos darbuotojai, – aiškino U. Bartašiūtė. – Skyriuje yra klientų eilės reguliavimo aparatas – atėjęs naujas klientas turi atsispausdinti savo numeriuką. Ši sistema leidžia bent kiek sureguliuoti klientų srautą – dauguma atsispausdinę lipduką tvarkingai laukia, išlaiko saugų atstumą nuo kitų. Aparato perkelti už pašto skyriaus ribų negalime, kaip ir išklijuoti daugiau ar didesnių plakatų, dėl bendros prekybos centro tvarkos reikalavimų.“
Norite pranešti naujieną? Rašykite mums adresu [email protected] arba spauskite čia.
Naujausi komentarai