Pereiti į pagrindinį turinį

Dėl apledėjusių laidų Kaune stojo troleibusai, išgelbėjo senosios „Škodos“

2022-01-26 07:13

Trečiadienio rytas prasidėjo spūstyse, bet ne dėl avarijų, o dėl apledėjusio troleibusų kontaktinio tinklo.

Skaitytojai rašė apie sustojusių troleibusų eiles Raudondvario plente, Neries krantinėje, Savanorių pr., V. Krėvės pr. ir kitur.

Transporto priemonių sangrūdos gatvėse apsunkino susisiekimą ir lengvaisiais automobiliais. O troleibusais vykę ar jų stotelėse laukusiems žmonėms teliko apsišarvuoti kantrybe ir bandyti nukelti suplanuotus susitikimus, kitus reikalus.

„Kauno autobusų“, organizuojančiu susisiekimą mieste viešuoju transportu – troleibusais ir autobusais, Transporto eksploatacijos direktorius Rimas Stankaitis portalui kauno.diena.lt teigė, kad tokią situaciją lėmė oro sąlygos.

„Apledėjo laidai. Dėl to nuo pat ryto, nuo pat išvažiavimo į gatves nebuvo kontakto. Kai yra šerkšnas – yra lengviau, o kai ledas – sunkiau. Bet šiuo metu (matau ekrane kaip juda transportas) sankaupų jau kaip ir nėra“, – pasakojo R. Stankaitis.

Feisbuko grupės „Kus stovi policija Kaune“ nuotr.

Anot jo, vietomis laidai buvo apledėję daugiau, vietomis mažiau. Kaip ir lietaus, vienoje vietoje jo tenka daugiau, kitoje – mažiau.

Kai laidas stipriai apledėjęs, troleibusas iš viso nepavažiuoja. O jeigu apledėję šiek tiek, kontaktas šioks toks yra, troleibusas po truputį juda.

Kai yra šerkšnas – yra lengviau, o kai ledas – sunkiau.

Kaip tokios situacijos sprendžiamos? „Turime tik vieną būdą. 4 val. ryto ir net anksčiau išleidžiame senas „Škodas“. Jos yra seno modelio, neturi daug elektronikos, joms pakanka mažesnio kontakto“, – aiškino R. Stankaitis. „Škodos“ važiuoja kaip buldozeris, mechaniškai nuvalydamos kontaktinį tinklą, bet ir nėra 100 proc. efektyvios.

„Škoda“ važiavo, laidas nuo laido nukrito, bet krentant dulksnai per dešimt minučių jis gali vėl apledėti. Rytui išaušus, kai troleibusų eismas tampa intensyvesniu, ledas susiformuoti nebespėja ir problema dingsta.

Eitvydo Kinaičio nuotr.

Per žiemą tokių rytų pasitaiko keturis penkis kartus. „Būna, kad keleivis to net nepajaučia, nes ketvirtą ryto išvažiavusios „Škodos“ nuvalo, ir viskas. Visi važiuoja laiku, jeigu buvo šerkšnas, nes jį lengva nuvalyti“, – sakė R. Stankaitis.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų