Kauno miesto tarybai parengtame siūlyme numatyta pratęsti parkavimo laiką iki 20 valandos trijose automobilių stovėjimo zonose: mėlynojoje, raudonojoje ir geltonojoje. Šios zonos apima Laisvės alėją ir jos prieigas, senamiestį. Žaliojoje zonoje pokyčių nenumatoma.
„18–20 valandomis automobilių užstatymas šiose zonose siekia daugiau kaip 80 proc. Visiškai suprantame gyventojų, kurie prašo sukontroliuoti eismo srautus centrinėje miesto dalyje, prašymus. Iš jų nuolat sulaukiame skundų ir peticijų, raginančių imtis veiksmų. Įgyvendinus šiuos sprendimus padidėtų automobilių rotacija stovėjimo vietose, jie būtų paliekami trumpesniam laikui ir visi vairuotojai rastų vietos“, – pasakojo Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius.
Specialistų teigimu, dėl automobiliais užgrūsto miesto centro didėja tarša, iškyla didesnė avarijų tikimybė, kuomet ieškodami vietos automobiliui pastatyti vairuotojai priversti sukti ratus ir nuolat stabčioti važiuojamojoje gatvės dalyje. Projekte numatyti pokyčiai turėtų paliesti ir dvi automobilių stovėjimo aikšteles šalia Kauno pilies. Naujuoju sprendimu šias aikšteles dėl didelės apkrovos ketinama vietoje žalios zonos priskirti mėlynajai.
Tuo tarpu stovėjimo vietas rezervavusios įmonės turės galimybę mokėti už vietą nuo 8 iki 18 val., o likusį laiką rezervuotoje vietoje automobilius galėtų statyti visi norintys.
„Iki šiol vietas rezervavusios įmonės turėdavo mokėti už visą parą. Dabar siūloma nauja tvarka, pagal kurią įmonės mokės už laiką nuo 8 iki 18 val. Tai reiškia, kad nuo 18 val. bus daugiau parkavimo vietų visiems kauniečiams ir miesto svečiams“, – pabrėžė M. Matusevičius.
Visą siūlymų paketą dar turės patvirtinti liepos 23 dieną posėdžiausiantys miesto tarybos nariai. Už automobilių stovėjimą surinktos lėšos keliauja tiesiai į miesto biudžetą, kuris naudojamas miesto infrastruktūrai gerinti: asfaltuojamos stovėjimo aikštelės, įrengiami dviračių takai, tvarkomos miesto gatvės bei šaligatviai, remontuojami tiltai.
Naujausi komentarai