Teatro performansai, meno instaliacijos, elektroninės muzikos programa ir kitos naujovės – įspūdžių ir įkvėpimo ilgam pasisėmė ir novatoriška „Evolution“ komanda. „Esame kupini jaunatviško entuziazmo, šiuolaikiški, tad renginys, skirtas audringai, visada gyvai, jaunatviškai kultūrai, yra tikrų tikriausias mūsų įmonės kultūros ir vertybių atspindys“, – džiaugiasi internetinių žaidimų įmonės personalo vadovė Greta Krivičiūtė-Tonkė. Specialistė nedvejoja – būti šio renginio dalimi buvo neeilinė galimybė. Kaip ją išnaudojo kitokių idėjų nestinganti „Evolution“ komanda?
„Evolution“ istorija Kaune: nuo pirmos pažinties iki galimybės prisidėti prie kitokio miesto patyrimo
Tai, kad Kaunas šiais metais tapo Europos kultūros sostine, svarbu ne tik pačiam miestui, bet ir joje įsikūrusioms įmonėms. Ne išimtis ir „Evolution“ – B2B internetinių žaidimų įmonė, viena iš šios nišinės rinkos IT sprendimų lyderių. „Esame įsikūrę daugiau nei 20 pasaulio lokacijų, nuo Sakartvelo ar Maltos, iki Taivano bei JAV. Prieš mažiau nei du metus, kai vadovai rinkosi vietą naujai studijai, Kaunas sužavėjo. Sužavėjo savo tikrumu, savitumu, savotiška ramybe. Tai miestas, turintis ypatingai daug potencialo ir entuziazmo nestokojančio jaunimo“, – prisiminė G. Krivičiūtė-Tonkė.
Organizatorių nuotr.
Miesto potencialą nuo pat įmonės kelio pradžios Lietuvoje įžvelgusi „Evolution“ komanda neabejoja, kad garbingas kultūros sostinės titulas bei su juo atkeliaujantys džiaugsmai ir atsakomybės ne be reikalo teko būtent Kaunui. Įmonės personalo vadovė įsitikinusi, kad vienas iš įsimintiniausių šį įvykį pažymėjusių renginių – festivalis „Audra“ – buvo neeilinė proga ne tik pasisemti idėjų, bet ir prisidėti prie kitokio miesto patyrimo ir vizijos kūrimo patiems. „Kaunui tapus kultūros sostine, atsivėrė dar daugiau galimybių įpūsti miestui bendruomeniškumo, bendrakūrybos ir jaukumo“, – sakė specialistė.
Panašu, kad miesto gyventojai įsidrąsino ir tvirta koja žengia į renginius, parodas, koncertus.
Apie stiprią žinutę gyventojams ir verslui – miestas tampa gyvu, kai mes įpučiame jam gyvybės
Nuo meno instaliacijų, fotografijos dirbtuvių, mados, teatro ir muzikos pasaulio atstovų pasirodymų iki jaunimą vis labiau dominančio NFT hakatono – viskas tilpo penkias dienas trukusioje festivalio programoje. Nenuostabu, kad tokia stipri programa subūrė daug ambicingo ir kūrybiško jaunimo. Būtent dalyvių įvairovė ir gausa renginyje dalyvavusiems „Evolution“ paliko bene didžiausią įspūdį: „Panašu, kad miesto gyventojai įsidrąsino ir tvirta koja žengia į renginius, parodas, koncertus vis dažniau. Ne be reikalo renginio organizatorių šūkis – miestas gyvas, kai mes gyvi jame“, – įspūdžiais dalijosi personalui vadovaujanti Greta.
Organizatorių nuotr.
Ši žinutė atliepė ne tik renginio lankytojų lūkesčius, bet ir šiuolaikišką vidinę kultūrą kuriančios įmonės požiūrį – būtent tokiu šūkiu komanda vadovaujasi kasdien. „Esame jauna organizacija Lietuvoje, vis dar formuojame savo vidinę kultūrą ir tradicijas. Turime begalę skirtingų asmenybių, kurias žavi iniciatyvos prisidėti prie miesto, meno ir muzikos renginių, būti dalimi savo miesto, šalies ir, galiausiai, įmonės kultūros, – sakė G. Krivičiūtė-Tonkė ir atskleidžia, kad šis festivalis jiems buvo tiek apie miestą, tiek apie juos pačius. – Ofise stengiamės kartu dairytis įdomių veiklų kiekvieną mėnesį, dėl to negalėjome praleisti progos tapti ir festivalio Audra dalimi.“
„Audroje“ dairėsi naujų vėjų, iššūkių ir entuziazmo nestokojančių kolegų
„Evolution“ personalo vadovė sako, kad tokie renginiai yra galimybė dairytis ne tik įkvepiančių idėjų, bet ir būsimų komandos narių. Beje, šiandien tarptautinę įmonės komandą sudaro virš 13 tūkstančių ambicingų jaunuolių iš skirtingų valstybių. Čia, Lietuvos biure, visuomet laukiami nauji talentai. Renginio metu „Evolution“ susikurtoje būstinėje vykdytus greituosius darbo pokalbius galima drąsiai vadinti darbo rinkos kultūros inovacija.
„Mes ieškome žmonių, kurie dalinasi geromis emocijomis. Tikime, kad ankstesnė patirtis ir įgūdžiai nėra svarbiausi bruožai kandidato profilyje. Greitasis, arba geriau angliškų terminu speed žinomas darbo pokalbio metodas parodo viską, ką reikia matyti per kelias minutes. Vėliau jau kviečiame atrinktus kandidatus į paskutinį etapą, kur pasakojame daugiau apie pačią įmonę ir vidinę kultūrą. Tuomet, jei viskas gerai, siunčiame juos į mūsų akademiją“, – apie unikalią idėją pasakojo G. Krivičiūtė-Tonkė.
Gerai praleistas laikas – mūsų šūkis ir čia, „Audroje“, ir kasdienybėje
Be to, kad buvo dairomasi neeilinių idėjų ir entuziazmo nestokojančių kandidatų į tam tikras pozicijas įmonėje, už personalą atsakinga Greta pabrėžia, kad svarbiausias – gerai praleistas, kokybiškas laikas. Tiek čia, „Audroje“, tiek savo kasdienėse veiklose jaunatviška „Evolution“ komanda stengiasi susikurti aplinką, kurioje būtų įdomu ir smagu dalintis idėjomis. Būtent todėl ir pačiam renginiui ruoštasi atsakingai.
Organizatorių nuotr.
„Turėjome savo unikalią, prekių ženklo įvaizdį atspindinčią fotobūdelę, kuri buvo puikus įrankis įamžinti emocijas. Smagu, kad galėjome pasiūlyti ir žaidimų, kurių metu dalyvius apdovanojome prizais. Norime dovanoti praktiškas dovanas, todėl rinkomės kiek mažiau tradicinį variantą – kojines. Magnum terasoje, NFT hakatono dalyviai galėjo mėgautis mūsų didžėjaus muzika. Ne vieną supažindinome su metų sensacija tampančiu ALIAS tipo žaidimu. Svarbiausia mums užmegzti ir palaikyti ryšį, paskatinti įsitraukimą“, – organizuotas veiklas festivalyje vardijo G. Krivičiūtė-Tonkė.
O kas toliau?
„Audros“ festivalyje, ko gero, kiekvienas susimąstė – o kas toliau? Internetinių žaidimų rinkos atstovė teigia, kad šį klausimą su komanda sau užduoda dažnai – norint augti, būtina kvestionuoti kasdienes veiklas, procesus. Tačiau vasarą norisi kurti ne tik ambicingus, bet ir poilsio planus. Todėl po praūžusios „Audros“, „Evolution“ komanda atsikvėpti ir įsikvėpti jaunatviško entuziazmo planuoja kitame populiariame muzikos festivalyje: „Audra yra unikalus renginys, įtraukiantis visą miestą, panašaus į jį neteko matyti. Dabar planuojame vykti į Granatos Live festivalį, kur vėl sveikinsimės su populiariąja kultūra besižavinčiu jaunimu.“
Lygiai kaip ir moderniems miestams, taip ir kiekvienai šiuolaikiškai įmonei tenka ir džiaugsmas, ir atsakomybė kurti galimybių kupiną aplinką, ieškoti kūrybiškų sprendimų. Norite pokyčių? „Evolution“ komanda primena – svarbu įsitraukti, rodyti iniciatyvą, eiti išvien su šiuolaikinės kultūros ieškotojais. Iššūkių nebijantys internetinių žaidimų rinkos atstovai sako – „Audra“ parodė, kad kiekvienas gali prisidėti prie kitokio miesto vizijos. Nesvarbu, ar tai naujų erdvių kūrimas ar kitokios darbo rinkos formavimas.
Naujausi komentarai