Už keliasdešimties metrų, pagrindinėje Senamiesčio pėsčiųjų gatvėje, tiesiog verda kasdienis gyvenimas su minia skubančių miestiečių ir sausakimšomis kavinėmis, tačiau pravėręs „ile ile“ duris pasijunti tarsi magišku būdu būtum nusikėlęs į saulėtą popietę nuošalioje Paryžiaus gatvelėje.
Viena „ile ile“ įkūrėjų Viktorija Šenbergs atskleidė, kad prancūziška aura šioje aromatų ir stiliaus erdvėje jaučiama ne šiaip – tiek visi parduotuvėje siūlomi parfumerijos gaminiai, tiek ir pati idėja imtis jų verslo gimė būtent toje šalyje. Viktorija atvirai papasakojo, kaip nusprendė jau anksčiau turėtai interneto parduotuvei suteikti namus, kaip kruopščiai atrenkama čia parduodama parfumerija ir kokios prancūzų kvepinimosi tendencijos vis dar verčia raukytis lietuvius.
– Kaip kilo mintis įkurti „ile ile“ saloną?
– Su mylimuoju, kuris yra ir „ile ile“ bendraturtis, tikrai negalvojome, kad reikėtų atidaryti kvepalų parduotuvę. Viskas gimė savaime, daugiausia iš kelionių, kultūrų savitumo atradimų. Mane visuomet traukė Prancūzija, prancūzų kal-
ba – viskas, kas prancūziška. Dievinu Paryžių, o draugui patinka Provansas, tad ir dalis parfumerijos atkeliauja būtent iš ten.
– Papasakokite daugiau apie jūsų salone esančią produkciją.
– Vieną jos dalį sudaro drabužiai – mūsų prekės ženklo „ile ile“ suknelės ir vienos lietuvių dizainerės rankų darbo suknelės iš veltinio. Kiekviena suknelė yra išskirtinė, kuriama individualiai, tad antros tokios pat surasti neįmanoma. Tai puikiai atitinka mūsų idėją, kad prekės turi būti vienetinės, unikalios, o gatvėje klientė nesutiktų antros taip pat apsirengusios damos. Kalbant apie aromatus, visi parduotuvėje esantys kvepalai, namų kvapai, kvapiosios žvakės atkeliauja iš Prancūzijos. Renkantis kvapų namus, kurių produktai puošia mūsų lentynas, buvo svarbiausia, kad tai būtų kažkas nauja Lietuvoje. Šių parfumerijos linijų gamintojai – nišiniai prekės ženklai, jų tikslas – ne parduoti šimtus tūkstančių to paties kvapo buteliukų, bet skleisti savo idėją, vertybes, mintį... Tad mūsų siūlomi aromatai – unikalūs, o kiekvienas kvapas tarsi kuria savo būties istoriją.
– Nišiniai kvepalai neretam asocijuojasi su itin didele kaina?
– Toks įsitikinimas nėra teisingas. Mūsų siūlomų nišinių prekės ženklų gamintojai neinvestuoja daug į reklamą, buteliuką, pakuotę, o pagrindinę dalį galutinės produkto kainos sudaro pati žaliava. Priklausomai nuo žaliavų, išskirtinių nišinių kvepalų galima rasti tikrai už prieinamą kainą.
– Galbūt keliaudama pastebėjote esminių skirtumų, kaip kvepinasi lietuviai ir prancūzai? Kuo kvepinatės jūs?
–Viena iš tendencijų, kad Prancūzijoje šiltuoju metų sezonu populiarus odekolonas. Pas mus šis žodis iškart susiejamas su žemiausiais visuomenės sluoksniais, o prancūzų šis pačios silpniausios kvapo koncentracijos produktas itin vertinamas vasarą, kai norisi visiško lengvumo, gaivos.
Lietuvių uoslė nėra tokia išlavinta kaip prancūzų – mes, rinkdamiesi kvepalus, pasikliaujame pirmu įspūdžiu arba išankstine nuostata ir skubame nurašyti aromatą nė neįsiklausę į jo natų skambesį, neleisdami pasinerti sau į atradimą – kelionę ten, kur veda kvapas.
Man pačiai patinka kelionės – mėgaujuosi kvapo kuriama nuotaika ir kaskart atrandu vis naujų atspalvių, poskonių, gimstančių ateities vizijų... Tad pati kvepinuosi prancūziškais aromatais, kuriais ketiname papildyti savo salono lentynas.
Naujausi komentarai