Iš gyvūnų viešbučio atgavo sužalotą šunį?

Savo šunį Kauno rajone, Ringauduose, esančiame gyvūnų viešbutyje kelioms paroms palikę kauniečiai teigė parsivežę keturkojį nulūžusiu krūminiu dantimi. Viešbučio atstovai savo kaltės nemato.

Ne pirmas kartas

Trejų metų Berno zenenhundo veislės patinas Hartas į minėtą gyvūnų viešbutį liepos pabaigoje šeimininkų buvo atvežtas penkioms paroms. Pasak jų, tai nebuvo pirmoji šuns viešnagė "Pet Hotel". Čia keturkojis, kai prireikdavo kur nors išvažiuoti, būdavo paliekamas nuo mažens. Personalas jį ne tik pašerdavo ir pavedžiodavo, bet ir susitarus išmaudydavo, šukuodavo ar apkirpdavo. Visą tą laiką, sakė šeimininkai, gyvūnų viešbučio jų augintiniui teikiamų paslaugų kokybė nenuvylė, tačiau pastarąjį kartą pažėrė nemalonių staigmenų. Kaip pasakojo Gabrielė, juodu su vyru ir keturkoju Hartu į "Pet Hotel" atvyko liepos 23 d., dėl norimos viešnagės susitarę iš anksto. Pasitiko gyvūnų viešbučio personalas, šeimininkams buvo parodyta, kur bus laikomas jų šuo, kai čia pasiliks. "Kambarys su prieiga išeiti į lauką atrodė tvarkingai – gardas išvalytas, dezinfekuota, nemalonių, specifinių kvapų nebuvo. Atvedėme ir palikome ten šunį, o tada, kaip visada, užpildėme lankytojo kortelę. Ten pažymėjo datą – nuo kada iki kada Hartas čia bus, įrašė skiepų datas iš gyvūno paso. Taip pat susitarėme, kai liepos 28-ąją šunį pasiimsime, jis būtų išmaudytas. Pasirašėme, palikome avansą ir išvažiavome", – pasakojo kaunietė.

Grįžus namo – akibrokštas

Liepos 28 d. sutartu laiku Gabrielė su vyru nuvyko į "Pet Hotel" pasiimti savo keturkojo – Hartas juos pasitiko išmaudytas ir tvarkingas. Aptarnavimas, pridūrė jie, buvo išties labai malonus.

"Parsivežėme namo. Mano vyras turi tokią madą – apžiūrėti ir Harto snukutį, ir pėdutes, nes būna, kad ant kojų atsiranda atplaišų, tai apžiūri, ar labiau nesusižeidė. Tada apžiūrėjo ir burnos ertmę, nes pamatė žaizdą, nuo kurios sklido kvapas, ir nulūžusį krūminį dantį. Nieko nelaukdami paskambinome gyvūnų viešbučio budinčiai prižiūrėtojai, bet ji pasakė, kad už tokius dalykus neatsako ir reikėtų paskambinti direktorei", – kaip klostėsi įvykiai, dėstė pašnekovė.

Situacija: po vizito gyvūnų viešbutyje – nulūžusio šuns danties mįslė. / Šeimininkų asmeninio archyvo nuotr.

Susisiekus su "Pet Hotel" direktore Jurgita Gustaitiene, ši esą paprašė atsiųsti pamatytos probleminės vietos šuns burnoje nuotrauką ir paklausė, ar popiet šeimininkai kartu su keturkoju galėtų atvykti į Gyvūnų priežiūros centrą Kaune, Šv.Gertrūdos gatvėje. Pasak kaunietės, "Pet Hotel" direktorė pasakė norinti išsiaiškinti, kas galėjo nutikti.

"Iš karto paklausėme, gal iš ilgesio mūsų šuniukas pradėjo graužti grotas, gal buvo neramus ir trankėsi? Pasakė: "Ne, tikrai būtume pastebėję. Per grotas danties nusilaužti neįmanoma, nes ant jų yra tinklelis – šuo negali įkišti snukučio." Sakau: "Tai gal kur nors lauke nepastebėjote – gal akmenį kando?..." (...) Sako: "Gal jūs jau atvežėte be danties, nes mes tikrai būtume pastebėję kraują." Mes namuose irgi būtume pastebėję, kad šuo kraujuoja ir nebūtume atvežę, kad Hartas gyvūnų viešbutyje dar penkias paras būtų vienas, kęsdamas skausmus", – atviravo keturkojo šeimininkė.

Žadėjo bendradarbiauti

Juodu su vyru išgirdo, kad šunį turėtų apžiūrėti specialistas. Šiuo klausimu, teigė moteris, "Pet Hotel" direktorė buvo pažadėjusi bendradarbiauti. Kartu su kauniečiais ir J.Gustaitiene vienoje patalpoje tądien buvusi šunų kirpėja netrukus ėmė skambinti į veterinarijos klinikas. Tada "Pet Hotel" direktorė esą užsiminė pažįstanti chirurgą, dirbantį viename veterinarijos centre, tačiau nežinanti, ar jis specializuojasi dantų traukimo srityje, kadangi Harto atveju gali prireikti ir operacijos. Tačiau susisiekus viskas susiklostė sklandžiai – pavyko sutarti, kad jau kitą dieną priimtų.

"Mano vyras paklausė dėl finansinės pagalbos, direktorė pasakė: "Oi, tikrai, mes norime taikiai. Čia toks neeilinis įvykis, mes negerai jaučiamės." Taip pozityviai nusiteikę mes sutikome Hartą vežti į pasiūlytą veterinarijos centrą, nes jame ne kartą šuo buvo skiepytas, bet užsiminiau, kad jei reikėtų operacijos, ten brangu. Bet rentgenas, kaip ir pati direktorė sakė, ten geriausias Kaune. Tikėjomės, kad Harto gydymo išlaidos bus kompensuotos, nes ne pas mus įvyko tas atsitikimas dėl dantuko. Viską derino su pačiu chirurgu dėl apžiūros ir tolesnio gydymo. Kadangi galvojau, kad jie vieni kitus pažįsta, viskas bus apmokėta", – atviravo Gabrielė ir pridūrė, kad apie tai, jog sumokės visą keturkojo gydymo išlaidų sumą, direktorė užsiminusi nebuvo. Tačiau esą nepasakė ir to, už kokias konkrečias paslaugas vis dėlto apmokės sąskaitą.

Nežinia dėl apmokėjimo

J.Gustaitienės pasiūlytame veterinarijos centre keturkojui buvo atliktas rentgeno  tyrimas ir nulūžusio danties šaknų traukimo operacija. Besiruošdamas vakare šunį parsivežti namo, Gabrielės vyras domėjosi, kaip bus apmokama už suteiktas paslaugas, tikėdamasis, kad suma bus bent jau mažesnė. Tačiau esą iš veterinaro išgirdo netikėtą atsakymą: "Mes nežinome, direktorė lyg ir buvo kažką užsiminusi, bet nedetalizavome. Svarbiausia – greitai priimti šuniuką. Gal jūs savarankiškai tai išspręsite."

Už augintinio rentgeno nuotrauką, tyrimus, narkozę, operaciją ir vaistus Gabrielė su vyru iš viso teigė turėję sumokėti 360 eurų. Tačiau pirmiausia jie nutarė raštu susisiekti su J.Gustaitiene ir paklausti apie susitarimą dėl sąskaitos apmokėjimo, manydami, kad galbūt "Pet Hotel" direktorė pamiršo apie tai pasakyti Hartą gydžiusiam veterinarui.

Išlaidos: Harto gydymas kainavo 360 eurų. / Šeimininkų asmeninio archyvo nuotr.

Išvardijusi, kas rekomenduotame veterinarijos centre buvo atlikta keturkojui, Gabrielė laiške J.Gustaitienei rašė: "Esame tikri, kad dantuką pametėme per penkių parų apsilankymą viešbutyje. Situacija nemaloni – patyrime nemažai streso dėl šunelio. Tikėjomės abipusio bendradarbiavimo. Atsiimant šunelį iš klinikos teko nemaloniai nustebti, kad apmokėjimo klausimas su klinika nebuvo iki galo išgrynintas. Savo vardu gavome išrašytą sąskaitą. Nuoširdžiai tikimės, kad neliksite abejingi šiai esamai situacijai ir laikysitės savo išsakytos pozicijos bendradarbiavimo atžvilgiu."

Siūlė 100 eurų

Pašnekovė J.Gustaitienės atsakymo teigė nesulaukusi tol, kol vyras pats su "Pet Hotel" direktore nesusisiekė telefonu. Per pokalbį iš J.Gustaitienės jis esą išgirdo, kad gyvūnų viešbutis gali kompensuoti 100 eurų Harto gydymo išlaidų. "Mano vyras pasakė, kad 100 eurų atrodo juokinga suma, nes ir mes patyrėme šoką, ir šuo. Tada direktorė sakė: "Jei nenorite, galite neimti", – pasakojo Gabrielė.

Pasibaigus telefoniniam pokalbiui tarpusavio komunikacija persikėlė į elektroninį paštą. Laiškuose J.Gustaitienė esą klausė tam tikrų duomenų apie šunį ir sąskaitos numerio, kad būtų paruoštas susitarimo ir pinigų grąžinimo dokumentas, kurį reikėtų pasirašyti atvykus arba virtualiai. "Kaip ir tarėmės šįryt telefonu, pervesime į jūsų sąskaitą 100 eurų, ruošiame susitarimą. (...) Šuns mes nesužalojome, tačiau geranoriškai apmokėsime, atsakomybės nesikratome", – raštu aiškino "Pet Hotel" direktorė.

Tačiau, kaip jau minėta, kauniečiams pasiūlyta kompensuoti suma netiko, todėl jie nusprendė jos atsisakyti.

Šeimininkų asmeninio archyvo nuotr,

"Na, jūs nepripažįstate, kad tai įvyko viešbutyje, ir išgirsti, kad mes tokį gyvūną atvežėme, buvo kiek netikėta. Grįžus namo šuns žaizda kitą dieną jau atrodė apgijusi – tai tik patvirtina, ir nereikia būti gydytoju, kad žaizda atsirado neseniai. (...) Ir jūsų žodžiai, kad dantis neva išpuvęs, nepasitvirtino, nes gydytojas to nepasakė. Šį kartą apsilankymas viešbutyje mums kainavo 506 eurus (į sumą įskaičiuota penkių parų šuns viešnagė gyvūnų viešbutyje, jo išmaudymas ir veterinaro suteiktos paslaugos – aut. past.), nekalbu apie gyvūnui sukeltą stresą. Jūsų įstaiga neužtikrino jam saugumo. O tas 100 eurų neatrodo sąžininga ir mums nepriimtina", – atsakė Gabrielės vyras. Tuo pokalbis su J.Gustaitiene esą ir pasibaigė.

Direktorė: šuns netraumavome

"Aš visiškai nejaučiu jokios savo kaltės – mes tikrai šuns netraumavome, jam dantų neišmušėme. Juo labiau kad nepatikrinome, kai jis buvo atvežtas. Ir šeimininkas, ir visi pripažino, kad dantis seniai nuskilęs. Kada nuskilęs, to negalime pasakyti, bet aš geranoriškai pasiūliau, kad apmokėsiu už rentgeno nuotrauką ir gydytojo konsultaciją. Pati suradau gydytoją, jiems tiko ir su gydytoju sutariau – priėmė be eilės. Šiandien buvau informuota, kad jiems kainavo 300 eurų. Susitarėme, kad apmokėsiu 100 eurų", – rugpjūčio pradžioje "Kauno dienai" sakė "Pet Hotel" direktorė J.Gustaitienė.

Aš visiškai nejaučiu jokios savo kaltės – mes tikrai šuns netraumavome, jam dantų neišmušėme.

"Kai jie paskambino ir pasakė, kad nuskilęs dantis, aš pamaniau, kad nuskilusi iltis. Taip, žinoma, kai šuo graužia grotas ar voljero kampą, ar sieną bando išsigraužti – gali nusiskelti, tokia galimybė neatmestina, bet pas mus yra visos apsaugos, kad taip nenutiktų. Kai jie atsiuntė nuotrauką, paprašiau, kad atvažiuotų, nes norėjau apžiūrėti. Todėl, kad tai, ką pamačiau nuotraukoje, truputį nustebino. Pasakiau, kad išsiaiškinsiu – nei teigiau, nei neigiau", – tikino J.Gustaitienė.

Paklausta, kodėl, jei nejaučia kaltės dėl įvykio, šuns šeimininkams vis dėlto sutiko kompensuoti, nors ir 100 eurų išlaidų, pašnekovė tarstelėjo, kad jai buvo svarbu išsiaiškinti, ar skilęs keturkojo žandikaulis, nes, norint nulaužti krūminį šuns dantį bet kokiu mechaniniu būdu, turėtų būti sumušta jo galva, matytis įtrūkimų žandikaulyje, lūpoje. Esą, jei atlikto rentgeno nuotrauka būtų patvirtinusi, kad tai trauma – skilęs žandikaulis, ji būtų ėmusis aiškintis, kaip tai galėjo nutikti.

"Pet Hotel" direktorė išvardijo išklotinėje matomas Hartui suteiktas gydymo paslaugas. Tarp jų, kaip jau minėta, – gyvūno apžiūra, danties traukimas, rentgeno tyrimas – bendra viso to suma esą siekia apie 124 eurus. "Toliau – visokie vaistai, antibiotikų, nežinia, kiek, – už 57 eurus, vitamino C ir visokių kitokių. (...) Dantį galima rauti arba konservatyviai gydyti. Galima pirkti antibiotikų už 20 eurų arba kažkokių VIP antibiotikų už 70 eurų. Tai, žinoma, ką gydytojai patarė, šeimininkai tą ir pasirinko. Kiekviena klinika nori uždirbti, ji parinko maksimaliai. Galbūt gydytojai viską parinko gerai, bet šeimininkai priėmė sprendimą, kaip tą šunį gydyti", – detalizavo ji.

Šeimininkų asmeninio archyvo nuotr.

Piktnaudžiavimo tendencija?

J.Gustaitienė teigė esą pastebinti piktnaudžiavimą, ryškėjantį įvairiose virtualiosiose paslaugų gyvūnams grupėse vykstančiose diskusijose. Kai, esą atlikus tam tikrą procedūrą, pavyzdžiui, nukirpus augintinį, jo šeimininkas po kurio laiko ima terorizuoti specialistą vienaip ar kitaip gyvūnui pakenkus.

"Matome tokią tendenciją, kad žmonės naudojasi veterinarija. O čia – viešbutis. Neturime kažkokių sudėtingų sutarčių, visokių įsipareigojimų. Mes neprašome, kad klientai atneštų veterinarijos gydytojų sertifikatus, kad gyvūnas apžiūrėtas nuo galvos iki kojų. Nežinome, tas dantis buvo ar jo nebuvo, – tokių dalykų nesutikriname. Nesakau, kad šiuo atveju žmonės piktnaudžiavo, bet labai paprasta – užsisakai parai viešbutį, o po paros pasakai, kad tam šuniui kažkas nutiko, kai žinai, kad jam reikia brangios operacijos", – svarstė "Pet Hotel" direktorė.

Jos teigimu, žalą klientui esą būtų galima kompensuoti tada, jei, pavyzdžiui, dėl personalo aplaidumo šuo būtų ištrūkęs iš voljero ir jį partrenktų automobilis, ar nutiktų kas nors panašaus. O šis – keturkojo Harto – atvejis esą nežinia, kaip ir kodėl atsitiko.

Vilmanto Raupelio nuotr.

"Man atsiuntė banko sąskaitą, sąskaitas faktūras, išklotines, ir po to, kai  susitarėme, kad aš pervesiu 100 eurų, jie skambino žurnalistams ir kažką sakė, tada žmonės yra nesąžiningi. Dar kartą įsitikinau, kad galbūt ir 100 eurų reikia nekompensuoti, todėl, kad čia kažkas yra ne taip. Jie jums aiškino, kad nepatinka klinika, nors jie patys čia norėjo. Jei jie turėjo kitą kliniką ir ten norėjo, kodėl nesakė? Būčiau sakiusi, gerai, vežkite", – tikino J.Gustaitienė.

Pasak pašnekovės, Harto šeimininkai jos neinformavo ir apie keturkojo gydymo planą. Jei būtų žinojusi, kaip įvykiai klostysis, J.Gustaitienė tarstelėjo, kad pirmiausia su šunį apžiūrėjusiu veterinaru būtų pasikonsultavusi, ar nulūžusį krūminį dantį reikia chirurgiškai gydyti, koks planas ir paslaugų suma. "Jei šita klinika nebūtų galėjusi padaryti nuolaidų, gal būtume pasirinkę kitą kliniką. Sunku pasakyti, kaip būtų buvę, bet vienaip ar kitaip būtume taręsi", – sakė "Pet Hotel" direktorė.

Nuvylė požiūris

Paprašyta patikslinti, ar "Pet Hotel" direktorė per apsilankymą Gyvūnų priežiūros centre pasakė, už kokias keturkojo gydymo paslaugas ji žada apmokėti, Gabrielė dar kartą patvirtino – nieko konkretaus esą išskirta nebuvo.

"Jei tikrai būtų įvardiję, kad sumokės tik už konsultaciją ir rentgeno tyrimą, būtume Hartą vežę į kitą kliniką, kur, jei reikėdavo atlikti intervencijas su narkoze, lankydavomės dažniausiai, – nebūtume sutikę. Galbūt nesusikalbėjome, o gal labai mokėjo kalbėti – kažką pasakyti laiku ir vietoje, kad pavyktų nuraminti. Nežinau, galbūt mes, apimti streso, pasidavėme įtaigai ir atrodė, kad viskas bus gerai, bet nebuvo", – svarstė kaunietė.

Šeimininkų asmeninio archyvo nuotr.

"Nėra ko tikėtis, kad kažkur būtų žymiai pigiau, nes šuo – tikrai didelis, tai suprantame. Tai ne dėl pinigų, bet dėl gyvūnų viešbučio atstovų požiūrio į situaciją. Visko atsitinka, nes čia yra gyvūnas, galbūt ten tikrai nesužiūrėjo, bet gintis, kad: "Neįmanoma, būtume pastebėję..." Jei kažkas būtų nutikę, mes taip pat namuose būtume pastebėję. (...) Mūsų neapleido mintis, kad ne viskas mums buvo pasakyta. Kažkas tikrai turėjo būti, galbūt nenorima eskaluoti. (...) Su vyru galvojame, kad nebūtų siūlę ir pinigų", – svarstė pašnekovė.

Kauniečiai neslėpė – visą sumą už Harto gydymą jau sumokėjo patys ir daugiau į "Pet Hotel" nekels kojos. Po šio akibrokšto Gabrielė sakė būsianti atsargesnė ir stengsis, kad Hartas, jei ir prireiks kažkur išvykti, būtų prižiūrimas šeimos rato žmonių, o ne gyvūnų viešbutyje, nors ir kitame. "Tikiuosi, kad niekam daugiau taip neatsitiks. Labai skaudu", – baigdama pokalbį tarstelėjo kaunietė.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Tiesa

Tiesa portretas
Tiesa ta,kad viesbuciai privalo tureti savo vet.gydytojus,tuo lab,kad p.J.Gustaitiene visur skelbiasi,kad gydytoja baigusi Vet. Akademija! Priimant gyvuna privalejo apziureti visapusiskai,aprasyti net praplikimus,jei tokie butu buve,jei nenori pakliutii panasias keblias situacijas. Klientas visada teisus. Reikejo sumoketi uz pasiulytos klinikos pazistamo gydytojo paslaugas. Kur tokios kainos egzistuoja?? Litais tai kainuotu 1000! Neityketina,uz danties proceduras tokios kainos. J.Gustaitiene zinojo,kad nemokes situ pinigu ir dave savo partneriui uzsidirbti. O zmones galvojo,kad viesbucio vedeja susitare su kolega,kad apmokes islaidas uz paslaugas su nuolaidom. Tai kas cia komentavo pries tai,visi glaudziai susyje su Pet Hotel,ar Nuaru,nes vadove ta pati,schemos tos pacios,nepagarba zmonems ir neatsakingumas gyvunu prieziurai. Bendraminciu puolimai komentuojant visur internete.

Analitikas

Analitikas portretas
Lietuvoje žmones turi ir be šunų problemų, o čia didžiausias straipsnis apie šuns dantuką ir neva blogą šunų viešbutį. Didesnių problemų pas tuos rašeivas nėra. Gėda!

aha

aha portretas
Mano katinas nebeturinė vieno danties, norėčiau sudėti auksinius implantus, bet nerandu soncoriaus.
VISI KOMENTARAI 27

Galerijos

Daugiau straipsnių